15 березня 2017

, , ,

Комплексний догляд із маркою Green Expert

Як часто ви купуєте продукцію цілої лінійки засобів? Зазвичай у мене все від різних марок.. Знаючи, що догляд цілої серії працює краще, я чомусь ніколи не брала всю лінійку. Цього разу, все пішло не по плану і я взяла всю серію догляду від "Green Expert". Тим більше, на продукцію були шалені знижки і весь набір мені дістався майже задарма! 
Виробник - Україна, а марка позіціонує себе як рослинна. Цікаво? Тоді розглянемо детальніше кожну одиницю..

Отож, почнемо з першого етапу - очищення. Тут у нас представлена гель-пінка для нормальної та схильної до жирності шкіри.


Зручна пляшечка об'ємом 150 мл. Присутній дозатор, можна легко відміряти необхідну кількість продукту. Аромат абсолютно нейтральний. Подобається той факт, що гель-пінка прозора, а значить точно без фарбників. Достатньо рідкий, а піниться в міру. Хочу зауважити, що пишної піни, як від вмивачок-пінок, ви не отримаєте. 


На етикетці вказано, що можна навіть знімати макіяж, але цього я не пробувала. 
основні компоненти - екстракти м'яти та лимону. Добре, що в складі присутні вітаміни А, Е, С. Але неприємно, що все ж присутній SLS.. Наскільки я знаю, то в гелі для сухої шкіри він відсутній..


Мої враження неоднозначні. Я не можу сказати, що це поганий продукт, але я з ним так і не знайшла спільної мови. На жаль, він сушить і дещо занадто. Якщо мою комбі шкіру він стягує суттєво, то що ж відбувається з нормальним типом?! 
Жирний блиск забирає ненадовго. Очищення глибоке - до скрипу. Як на мене, не дуже вдалий продукт. Хоча всі ми різні, і можливо він просто створений для когось іншого)

Денний крем "контроль блиску". Крем має приємну легку емульсійну текстуру. Аромат нейтральний і ненав'язливий. Легко розподіляється і швидко вбирається. В складі присутні екстракти зеленого чаю та м'яти.


Подобається, що макіяж на цей крем лягає чудово. Шкіра зволожена протягом дня, не відчувається стягнутості чи інших неприємних моментів. Не можу стовідсотково запевняти, що він контролює жирний блиск. Але користуватись кремом приємно і цей продукт мені підійшов краще за попередній.


Наступний продукт у списку - нічний крем "відновлення та свіжість". Чудова назва, як на мене. Крем дуже схожий на попередній. Консистенція вже дещо "тугіша". Крем відчутно жирніший і поживніший. Аромат ідентично ненав'язливий з трав'яними нотками. Прекрасно розподіляється по шкірі і вже за мить його нема) 


Діючі компоненти нічного крему - екстракти календули та шавлії. Я обожнюю ці трави, вони надзвичайно корисні нашій шкірі. Цей продукт мені також підійшов і я його можу рекомендувати.


Ось так виглядає консистенція денного і нічного кремів


Ну, і на десерт розкажу вам про крем для повік. Там вже напевно якась інша система позіціонування, тому що крем у мене з позначкою "делікатний догляд")


Крем має легку консистенцію, ближче до гелевої. Чудовий аромат з трав'яними нотками. Швидко і легко розподіляється по шкірі. Відчуття, що ніжна шкіра під очима буквально наповнена вологою. 


Що найважливіше - алергічних реакцій чи набрякших повік не було) Однозначно рекомендую цей продукт, особливо якщо вам тільки 20+


Висновок. Хотілося б зазначити серед плюсів - компактність та легкість. Всю лінійку зручно брати в подорож, що я і робила) Все таки, ці продукти працюють. Можливо, не кожному вони підійдуть, проте спробувати варто - їхня бюджетність цьому сприяє)

Розкажіть, чи пробували ви цю марку. На які продукти варто звернути увагу)

0 коментарі:

Дописати коментар