04 березня 2015

The Liebster Blog Award

Усім привіт!
Для мене став великою несподіванкою той факт, що мій ще зовсім юний блог удостоїли нагороди "The Liebster Blog Award".


А естафету першості мені передала чудовий блогер Оксана. Заходьте до неї в гості - у неї багато цікавинок для дівчат :)

Отже, за правилами я відповідаю на 11 питань блогера, який нагородив мій блог. Також, я передам 11 питань іншим новачкам-блогерам, у яких менше 200 читачів.

Ну що, давайте знайомитися ближче? :) Мої відповіді на питання Оксани ..
1. Яка косметика є Вашою "слабкістю" (лак, рум'яна, помада і т.п.)
Взагалі, у мене косметики мало - все необхідне) Але дуже багато у мене олівчиків для очей, про них я згадувала ТУТ. До речі, завдяки моїй лаковій феї + Aleno4ka87 у мене додалося лаків для нігтів) Так, я полюбила часто фарбувати нігті - це стає моєю слабкістю)
2. Де найчастіше купуєте косметику?
На мій превеликий жаль, на даний момент у мене немає можливості купувати багато косметики, а вже тим більше робити замовлення на різних сайтах. Тому, косметику я беру в супермаркетах типу #Watsons #Eva #Prostor # Лотос. До речі, вона там дуже непоганої якості, та й ціни помірні. Я не візажист, мені дорогі марки ні до чого ..
3. Як ставитеся до передаровування косметики, що не підійшла Вам?
Вельми спокійно. З дружиною брата іноді міняємось - то колір не підійшов, то вид не такий має) З мамою, звичайно ж, можемо користуватися однією косметикою. Я не гидлива.
4. Що Вас надихає на експерименти зі своїм образом?
Напевно, пора року, стан душі, настрій і нелюбов до рутини :)
5. Ви робите макіяж кожен день? З чого складається щоденний макіяж?
Скажу чесно, макіяж роблю не кожен день. Тільки якщо виходжу з дому кудись, адже все одно за законом підлості зустрінеш всіх знайомих)) Коли хворію взагалі не фарбуюся. Влітку рідко можу нафарбуватися - мені простіше окуляри надіти і все))
Щоденний макіяж досить простий - ВВ-крем, трохи консілера під очі і якщо потрібно замаскувати прищики, олівець для стрілок на очі, туш і рідко блиск або помада. Можу трохи напудритись, тому що шкіра комбі.
6. З чого складається Ваш щоденний догляд за шкірою?
Очищення, тонізація, протираю обличчя кубиком льоду з ромашки. Обличчя намагаюся не витирати, а промокувати - щоб шкіра не розтягувалася. Кремом користуюся тільки в холод, коли сушить. Можливо, це неправильний догляд, але мені комфортно.
Увечері змиваю косметику, вмиваюся пінкою, термальна водичка і крем для повік.
7. Які процедури по догляду за волоссям вважаєте обов'язковими? Як часто їх виконуєте? Звертаєтеся до майстра або виконуєте самостійно?
До майстрів не звертаюся з тієї причини, що потрібно знайти "свого" майстра. Мені його шукати лінь, та й не потрібно особливо. Всі домашні маски роблю вдома. Коли пам'ятаю, звичайно)
Обов'язковою процедурою вважаю миття волосся в міру необхідності, кондиціонер і живильні маски.
А ось що стосовно зачіски, думаю волосся потрібно підстригати раз в 2-3 місяці, якщо відрощувати. Кінці втомлюються і їх потрібно зістригати. Якщо ж стрижка - просто оновлювати у міру необхідності :)
8. Чи є улюблені бренди? Які?
Мені подобається #Maybelline, #Faberlic, # Nature.med, #Yves Rocher - якщо їх можна віднести до брендів)) Ще сподобалися маски від #TonyMoly і ВВ-крем від #Collistar.
9. Чи має значення країна-виробник? Яким віддаєте перевагу?
Перевагу віддаю тим країнам і ТМ, які підходять мені за своєю дією. Крім того, намагаюся підтримувати українського виробника :) Нехай якість поки не на належному рівні, але тим не менше :)
10. Як часто подругам радите спробувати певний косметичний засіб?
Не дуже часто. У кожного свої смаки і переваги. Та й ефект від засобу повинен бути настільки "вау", щоб мене аж розпирало поділитися порадою :)
11. Чи довіряєте рекламі при виборі косметики? Грунтуючись на чому приймаєте заключне рішення про покупку?
Рекламі вірю рідко. Прислухаюся свого здорового глузду, питаю знайомих, чи користувалися вони цим засобом. Іноді ризикую. Загалом, по ситуації :)
Ну ось і познайомилися :)
Нагороду та свої 11 питань передаю:

Марине
Юле
Iron Lady
Наде
Оле
Наталі
etoyya
Саше
Насте
Даше

Так як у мене дуже мало читачів, і деякі дівчатка вже нагороджувалися, я все ж відзначила їх повторно. Якщо буде бажання відповісти ще раз, можна update до попереднього посту :)

1. Що підштовхнуло Вас на створення свого блогу?
2. Що найважче при веденні свого блога? Чому?
3. Скільки часу в тиждень Ви приділяєте свого блогу? Ви вважаєте це багато чи мало?
4. Як ставляться Ваші друзі, родичі, сім'я до блогу? Підтримують або відмовляють вести далі?
5. Чи плануєте вести свій канал на youtube, як це робить безліч блогерів? Чому?
6. Чим захоплюєтесь за кордоном блогожиття? Хто ви за професією?
7. Зі скількох років почали фарбуватися?
8. Який екстремальний експеримент Ви зробили зі своєю зовнішністю? У скільки років це було?
9. Яким доглядовим засобам віддаєте перевагу - домашнім або з магазину? Чому?
10. Який Ваш найулюбленіший продукт з декоративної та доглядової косметики?
11. Назвіть 3 продукту декоративної косметики, без яких Вам ні за що не обійтися.

Чекаю ваших відповідей :)


12 коментарів:

  1. С наградой! Интересно было почитать :) А я пошла готовить свои ответы :))

    ВідповістиВидалити
  2. С наградой и спасибо, что отметила меня :)

    ВідповістиВидалити
  3. С наградой) Если коже хорошо без крема, то это отлично)

    ВідповістиВидалити
  4. и от меня ловите награду!
    http://innakeils.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html

    у вас очень интересные посты, добавилась к вам в подписчики ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, очень приятно :)
      Рада знакомству!
      Постараюсь на днях дать ответы ^^

      Видалити
  5. Мои ответы на вопросы.http://beautyhealth.su/the-liebster-blog-award/

    ВідповістиВидалити