15 травня 2016

,

Передшлюбні катехитичні науки у Церкві Св. Андрія м.Львова 18+


Всім привіт! Сьогодні я кардинально відійду від теми краси, тому що я досі на емоціях і вважаю, що повинна поділитися із вами важливою інформацією! 
Як вже стало зрозуміло із заголовку, сьогодні я підійматиму серйозну тему - прошу поставитися з повагою. Тому якщо вам таке не цікаво або ж ви не вважаєте це важливим, почитайте інші мої статті :) Кому ж цікаво - продовжую.. Стаття буде великою і корисною тим, хто вирішив взяти шлюб.


Ми з чоловіком розписані вже майже рік. Але ми завжди обговорювали момент, що брати шлюб (вінчання) будемо тільки у Львові, бо розписувалися ми в Запоріжжі. Церкву ми вибирали довго, більше перебирали) Але Таїнство Вінчання дуже важлива і серйозна подія, тому ми не поспішали. Вибрали маленьку церкву, де ходять тільки "свої" - думаю туристи про неї взагалі і не знають) 

Отож, перед тим як брати шлюб ви зі своєю половинкою в обов'язковому порядку маєте пройти "Передшлюбні катехитичні науки" або якщо скорочено то науку. Коли я про це дізналася, думала нам будуть розказувати про церкву і різні церковні моменти. Як же ж я помилялася! Це надзвичайно цікаво і корисно. Ми вирішили пройти науку саме в греко-католицькій Церкві Св. Андрія, тому що вона нам імпонує по відношенню священослужителів до парафіян. І я рада, що ми пішли саме туди. 

На лекції ми ходили з 04 травня до 13 травня на 19.30, окрім суботи і неділі. Перші три лекції проводив о. Яків. Він настільки цікаво і невимушено розказує про серйозні речі, що слухаючи його просто випадаєш із реальності і ті дві години пролітають на одному подиху) о.Яків розказував нам про церкву, про повсякденні і смертельні гріхи, про заповіді і таїнства, про важливість молитви в житті кожної людини, про шлюб і сім'ю, а також що дозволено в шлюбі. Взагалі, церква признає вас тільки як подружжя і вся інформація подається в контексті подружжя.  При тому, наскільки я обережно ставлюся до релігійних розмов (мені весь час здається, що на мене тиснуть і змушують щось робити), він подає інформацію з долею гумору і вже не відчувається якогось тиску.  
Наступні 5 лекцій читала багатодітна пара Віталій та Наталія. У них 8 діток) З яким теплом і ніжністю вони розказували про свою сім'ю, про ситуації, які їм довелося пережити в житті.. Вони однозначно заслуговують поваги! 
Ця сімейна пара підносила питання батьківства, а також планування сім'ї. Інформація була подана цікаво, і так само 1,5-2 години пролітали дуже швидко) Пара лекцій була про жіночу плідність і контрацепцію. Церква категорично не визнає будь-які методи контрацепції. Тобто, якщо ви вирішили брати шлюб - значить ви готові до дітей. Якщо ви дітей не хочете народжувати найближчим часом - то спостерігайте за своїм циклом. Звісно це все в контексті подружжя. Якщо ви зі своєю половинкою не у шлюбі - то статеві відносини, співжиття і навіть прояви глибокої ніжності - вважаються смертельним гріхом. Крім того, коли ви просто розписані (це називається цивільним шлюбом) - ви не належите один одному, ви не одне ціле. Тільки після вінчання ви стаєте одним цілим..
Також розглядалася проблема абортів. Щороку проводять близько 3 млн абортів. Ще одна жахлива інформація саме для тих (як я), хто не в курсі. Коли проводять аборт, обов'язково має бути відро з водою. Знаєте для чого?! Якщо станеться так, що дитинка виживе - її втоплять! Після тої лекції, я була в трансі цілий вечір. Навіть пишучи цю статтю, досі тремтять руки.. Ніхто не в праві розпоряджатися життям людини, окрім Бога! Це вам інформація для роздумів...
Ще багато було сказано про жіночий організм, менструальний цикл, про негативні сторони використання різних контрацептивів. Так, виявляється у них є побічні сторони. Про оральні контрацептиви знає більшість жінок, але я, наприклад, вперше почула про те, що використання спіралі може в окремих випадках коштувати вам життя! І про це лікарі мовчать..  
Підіймалася тема вирішення конфліктів у сім'ї) Також, як важливо для жінки бути вислуханою! Тут аж ніяк не вийде не погодитись..) Просто наші чоловіки цього не розуміють, або ж просто не вважають це серйозним. І це погано. 
По закінченні цих 8 занять ми отримали довідку, де вказано, які теми ми прослухали. Ця довідка являється одним з документів, які подаються перед шлюбом до церкви. Без цієї довідки шлюб не дають.

Висновок. Я стисло описала, як мені здається головні теми, які були озвучені на науці. Я подала інформацію на роздуми, але приймати її чи ні - право залишається за вами. Я ні в якому разі не нав'язую свої думки чи дії. Вся вищеописана інформація дуже детально розбирається саме на таких науках. На мою думку, якби всі пари прослухали ці лекції - розлучень в нашій країні було би набагато менше. А може і не було би взагалі.. 



1 коментар:

  1. С интересом почитала) Мы для венчания тоже церков не большую выбирали для своих. Собор, в котором мы венчались вообще за городом находится. Лекция нам не читали, но разговор с батюшкой был в кратце про все то, о чем ты писала. А потом причащение и исповедование. Я считаю это важными состовляющими венчания. У меня знакомые вообще обвенчались в тот же день, когда в церковь пришли просто узнать. Им батюшка говорит та я вас прям сейчас могу обвенчать. Абсурд. Это ж не балавство. Спасибо, Вика, за важную статью))

    ВідповістиВидалити