18 січня 2015

, , , , , , , , , ,

Флешмоб. Косметичні запаси

Всім привіт!
Як я знаю, серед блогерів є така фішка, як флешмоб. Сама я подібного ніколи не робила, так як і блогу-то у мене не було)) А ось зараз мені стало і правда цікаво взяти участь) Ідея належить б'юті-блогеру Ирине http://beautyindetails.ru/fleshmob-kosmeticheskie-zapasy/ .Так що кому цікаво - заходьте в гості і приймайте участь)
Побродила я по квартирі, позбирати свої багатства до купи)) І ось, що у мене з цього вийшло.


Назбирала я 4 групи: Засоби для вмивання та демакіяжу, Дезодоранти і антиперспіранти, Парфуми та Туалетні водички і остання група Олівці.

1. М'який гель-пілінг від Dr. Sante
2. Молочко для демакіяжу від Rival de Loop
3. Молочко для демакіяжу від Біокон
4. Міцелярна вода від Garnier
5. Гель для вмивання для проблемної шкіри від Synergen

Кожен день я користуюся тільки міцелярною водою і гелем для вмивання. Пілінг у мене експлуатується рази 2 на тиждень. Біокон я час від часу "домиваю") А молочко Rival de Loop з'явилося тільки перед Новим Роком. Ще не пробувала толком)

Здається, що не так вже й багато, але місця займає досить) Знаю, що у дівчаток і більше буває, але для мене вже й цього забагато))




1. Дезодорант Yves Rocher Evidence
2. Дезодорант Yves Rocher So Elixir
3. Дезодорант-антиперспірант Fa Floral protect
4. Дезодорант "hand made" в тюбику від Nivea
5. Антиперспірант Garnier НЕО
6. Антиперспірант Deo Forte
7. Deodorant Crystal Naturally Fresh

Так вийшло, що перші два мені подарували. Я рідко ними користуюся .. Garnier НЕО, наприклад, купила спробувати - не сподобався він мені. Але шанс намагаюся ще дати) Deo Forte купувала в аптеці. Він спрямований на боротьбу з підвищеним потовиділенням. Але на мені він чомусь не працює ...
Дезодорант "hand made" в тюбику від Nivea - робила сама по рецепту, взятому з інтеренету. Непоганий, мені сподобався. Крім того, можна самому вибрати аромат. Та ще й без парабенів і алюмінію в складі! Краса!)
На даний момент, найпопулярнішими виявилися Дезодорант-антиперспірант Fa Floral protect і Deodorant Crystal Naturally Fresh. Ось вони для мене фаворити )

Так вийшло, що баночок з парфумами і туалетною водою назбиралося дуже багато) Це не всі мої)) Частина маминих, але користуємося ми разом. Тому я їх і об'єднала.
Почну з колекції мініатюрок від Faberlic. Приголомшливі приємні аромати, які дісталися мені в подарунок від блогера  Aleno4ka87. До речі, один з набору я вже подарувала дружині брата)
1. Набір Faberlic: Chateaux de la loire, Mama, Beauty cafe, Pour toujours, Vent d'Aventures Pour Femme
2. Миниатюрки - від Yves Rocher: Tendre Jasmin, So Elixir аж 3 штучки)
Мініатюрка Versace Bright Crystal
3. Alabaster, в якому залишилося дві краплі .. (я його обожнюю! Здається це мій ідеальний парфум! Дістався він мені в подарунок. До цього дня шукаю такий же. Якщо хто знає, де можна такий дістати - пишіть!)
4. Chaser woman intensive
5. Oriflame Amber Elixir
6. Stitch №4
7. Shirley May Realise
8. Jeanne Arthes Cassandra
9. Valentino Valentina

Миниатюрки від Faberlic - мої явні улюбленці)

Як виявилося, олівчиків у мене теж чимало) Всіма користуюся із задоволенням. На фото відразу видно, що мені подобається))) По порядку.
1. Олівець для губ від Faberlic №4670
2. Олівець для очей Aristocrat №032 Peacock Blue
3,4. Олівець для очей Eveline Black і Brown
5. Олівець для очей Lancome №301 Black
6. Олівець для очей Christian №040 Chocolate
7. Олівець для очей Essence №16 Coolest
8. Олівець для очей Essence №04 White
9. Олівець для брів Essence №02 Brown
10. Олівець для очей Flormar №101 Black
11. Олівець для очей Maybelline №33 Black
12. Олівець для очей Malva №100 Black
13. Олівець для очей M.A.G №03

Я любитель стрілок, тому і олівців стільки))






Ось такий у мене хом'ячі запаси .. Забагато як для звичайної людини) Завдяки флешмобу, розумієш що в косметичці явно перебір з продуктами ..




25 коментарів:

  1. Ого, сколько запасов по сравнению с моими! У меня тоже есть туалетка "So Elixir, но мне он не нравится. Дезодорант нео тоже хотела попробовать, но прочитав ваш отзыв уже не хочу. Да, запас карандашиков впечатляет!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо за внимание) ко мне можно на "ты")
      по поводу дезодоранта я весьма придирчива. мне многие обычные антиперспиранты не подходят по особенностям моего организма, поэтому и Garnier НЕО мне не подошёл.. Нужно было мне об этом указать в посте, что-то я не подумала.
      А вот so elixir действительно на любителя) я пользуюсь не часто ею..

      Видалити
  2. Я тоже очень придирчива к дезодорантам, поэтому я очень тщательно выбираю его.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. это правильно. с учётом того что производитель заявляет одно, а на деле совсем иначе - по другому никак нельзя.
      попробуй дезодоранты-кристаллы. их многие хвалят. стоят они дороже обычного, но его и хватит на доолгое время. кроме того, в них не содержатся парабены и алюминий

      Видалити
  3. А Cassandra это та, что в 90-х на рынках продавалась? Или я что-то путаю?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. честно говоря, не в курсе) я в 90-х ребенком была))
      это маме кто-то дарил. но точно не в 90-х)

      Видалити
  4. Спасибо! Обязательно попробую!

    ВідповістиВидалити
  5. Классные запасы!
    Подумала, что карандашей у меня тоже полно))))) но рассказала только о средствах для волос.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А можно ссылочку? С удовольствием почитают)

      Видалити
    2. конечно, добро пожаловать - http://anna-beauty-stuff.blogspot.com/2015/01/blog-post.html
      а можно поподробнее о самодельном дезодоранте? интересно ;)

      Видалити
    3. Можно) Я выложу отдельным постом скоро)
      Обязательно зайду в гости и почитаю) спасибо)

      Видалити
  6. Я тоже благодаря этому флешмобу поняла, что нужно срочно приостановить свои оптовые закупки. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это да) Вечно мы, девочки, складируем все как плюшкины))

      Видалити
    2. Я вот решила от всего старого вовремя избавляться, и покупать только на то, время чтобы срок годности подходил к тому моменту, когда у меня само средство будет заканчиваться. И обновить свою косметику, в глобальном смысле.))

      Видалити
    3. это правильно, конечно! а еще, хорошо когда кто-то помогает использовать продукт) я стараюсь не накапливать.. как мне казалось) вот теперь вижу, где меня заносит.

      Видалити
    4. Всё верно, ещё бы смочь это сделать. :)

      Видалити
  7. Мне тоже очень нравится коллекционировать миниатюрки и полноразмерные парфюмы) Правда при наличии полноразмерок, миниатюрками я уже совсем не пользуюсь ^^"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну почему же) Миниатюрки удобно с собой брать

      Видалити
    2. Не дописала.. Что-то глючит(
      Миниатюрки удобно брать с собой в сумочку или в поездку, например)

      Видалити
  8. классные запасы - карандашики понравились!!

    ВідповістиВидалити
  9. У меня такая же мицеллярная вода от Garnier! И как же она мне нравится - не доводит до слез и следы не оставляет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здорово, надо будет купить попробовать.

      Видалити
    2. Я тоже в безумном восторге от водички. Уже заканчиваю. Пользуюсь больше полугода - очень экономный вариант)

      Видалити