01 березня 2015

, , , , , , , , , , ,

Покупки лютого

Всім привіт!
Сьогодні хочу поділитися з вами покупками за місяць. Їх небагато, але вони дуже різноманітні :)


Отож..


1. Чоловічий дезодорант "AXE Hangover". Мабуть, це один з найбільш обожнюваних мною ароматів з цієї колекції. Його не передати словами. Досить того, що запах зводить мене з розуму, в хорошому сенсі слова :)

Ось інші аромати, в порівнянні з ним, дуже програють особисто для мене.







2. Чоловічий охолоджуючий гель для гоління від "Nivea" для чутливої ​​шкіри. Взагалі, саме продукція для чутливої ​​шкіри цієї ТМ моєму коханому дуже подобається. Саме тому, в його арсеналі продукція тільки для чутливої ​​шкіри. У цієї марки, як і у всіх напевно, є і піна для гоління, і гель. На мою думку, гель все ж практичніше, так як піна швиденько осідає на шкірі. За відчуттями коханого, гель йому подобається більше, бо по ньому бритва ковзає м'якше і роздратування все ж менше. Охолоджуючий гель взяли вперше, тому що звичайного не було .. Спробуємо :)



3. Чоловічий бальзам після гоління для чутливої шкіри від "Nivea". Цей бальзам вже кілька років є фаворитом коханого серед продукції після гоління. Запах дуже свіжий, по-справжньому чоловічий і спокушає .. :) Добре зволожує, не пече і полегшує стан шкіри після гоління. Однозначно класний продукт.







4. Туалетне мило "Шик". Це мило я беру не один раз.
Купую в звичайному супермаркеті. Шкіру не сушить, запах дуже приємний, але ненав'язливий. З цієї серії люблю ще з запахом конвалії (якщо не помиляюся, звичайно). Змилюється не так швидко, як інші подібні мила.








5. Крем для сухої і дуже сухої шкіри від "Eveline". Про подібний кремі я писала ТУТ . Він став для мене знахідкою і справжнім порятунком в холодну пору року. Брала, беру і буду брати ще :)









6. Крем для рук "Природна краса". Цей ну дуже бюджетний крем мене приємно здивував. Як ціною, так і зволожуючими властивостями :) Поки що тестю, можливо розхвалюю дарма :))










7. Зубна паста "Новий жемчуг". Про цю пасту я дізналася трохи більше року тому. Вона мені сподобалась. М'яке очищення, приємний присмак. Я в пастах терпіти не можу термоядерний присмак м'яти. Так пече .. А ця, навпаки, мені сподобалася. Взяла відразу дві :)
Я ось вчора довго розглядала корейські пасти в аптеці .. Дівчатка, хто користувався і не раз, відпишіться - чи сподобалися вам вони? Чи є які варто брати, а які краще не брати? ..




8. Тонік для проблемної шкіри від "Nature.med". Взяла під впливом відгуків в інтернеті і .. не пошкодувала) Не буду розповідати все наперед, зроблю окремий огляд.










9. Очищаюча пінка для вмивання від "Nature.med" для всіх типів шкіри. Знову-таки, про неї розповім більш детально трохи пізніше :)










10. Освіжувач повітря "Glade". Непоганий освіжувач. Давно стала помічати, що продаються освіжувачі у вигляді гелієвих кульок. У кого є такий? Поділіться відгуками)








Ну ось і всі покупки) Мало, зате по суті ..

А якими торговими марками користуєтеся ви? Чи пробували щось з представлених засобів? Які сподобалися, а які відразу в смітник?))

8 коментарів:

  1. Классные покупки :)
    Крем Природна краса у меня был, но он для меня вообще слабенький :) У меня из бюджетных любимчиков крема Невский Велюр И Настоящий жидкий крем.
    О средствах от nature.med будет очень интересно почитать :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо :)
      у меня на очень сложный случай хорошо спасает крем от "Eveline", а так "Природна краса" меня вполне устраивает) Спасибо за совет, попробую обязательно эти крема)

      Видалити
  2. С покупками) С удовольствием почитаю отзыв на косметику Nature.med

    ВідповістиВидалити
  3. Мені минулого літа дуже засоби Nature.med сподобались)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я от дізналась про них тільки зараз.. але вже подобаються)

      Видалити
  4. Мой муж тоже от лосьона Нивеевского уже много лет в ажуре))) Очень его любит! Он вообще любитель Нивеи, и она ему, кстати, идеально подходит. Мне не всё, и подходит, и нравится. Мне подарили такой Евелиновский крем, неплохой, но мне не очень нравится. А подруга от него в восторге))) Наверное не к моему типу кожи) Заходи в гости на сладкий пост))) http://radugah.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити