26 лютого 2015

, , , , ,

Порожні баночки. Лютий

Дівчатка, привіт!
Сьогодні хочу поділитися з вами своїми відгуками на продукти, які я вже "докористувала" .. Якщо цікаво - приєднуйтесь :)



Я за натурою не шопоголік, тому і продуктів у мене мало. Я користуюся тільки тим, що мені потрібно)


Почну з серветок для зняття макіяжу. Про них я писала ТУТ. Що я ще можу сказати - подобаються вони мені дуже. Буду брати ще!

















Ця чарівна туш від білоруського виробника Белор Дизайн. Дуже навіть нічого. Непогано подовжує. Мені сподобалася. Змивається добре, тримається весь день і не обсипається. Хочу спробувати ще інші туші від цієї марки)









Крем Eveline у величезній банці вагою в 200 г став моїм справжнім фаворитом!
Як заявляє виробник, цей крем призначений для сухої шкіри. Взимку і в період прохолоди моя шкіра стає більш комбінованої. Саме цей крем мені добре зволожує сухі ділянки і при цьому не залишає жирного блиску. Мажу і шкіру обличчя, і руки. До речі, це вже друга банка закінчилася - користуємося всією сім'єю. Бабця моя, так взагалі ніякий інший крем не бажає))                                                                                     

Про мініатюрі шампуню згадувалося в моєму нещодавньому пості ТУТ



Цей крем від ТМ "Чиста Лінія" для мене недостатньо поживний. У нього приємний запах, консистенція рідкувата .. В цілому, крем непоганий. Він швидко вбирається, а згодом мої руки знову сухі. Це мені не до душі. Тому повторювати не буду.
Про крем писала ТУТ


Знову-таки крем, який мені не дуже підійшов. Цей, навпаки, жирний і після вбирання залишаються неприємні жирні відчуття - ніби о шматок сала руки витирала .. Жахливо цього не люблю. Зволожує добре, але ось ця жирність мене дратує ... Про нього також згадувала ТУТ













Останній продукт на сьогодні, про який я хочу розповісти - це рідке мило для кухні. Купила я його в звичайному магазині побутової хімії. Пахне смачно м'ятою і лимоном - дуже свіжо. Шкіру не пересушує, що дуже важливо, тому що перебуваючи на кухні я дуже часто мию руки. Це мило мені дуже сподобалося - буду брати ще! Крім того, потрібно підтримувати вітчизняного виробника якщо продукція припала до душі :)







Ну от і все. Дякую всім, хто дочитав)
Розкажіть мені, чи користувалися ви цією продукцією? Що сподобалося і підійшло, а що ні?










3 коментарі:

  1. У меня была такая тушь, понравилась) Мне из белорусских 5 звезд очень нравится .)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. пока не встречала такой, но уже интересно попробовать)

      Видалити
  2. И у меня салфетки иврошёвские побывали ))).

    ВідповістиВидалити