19 березня 2015

,

Догляд за обличчям від Nature.med


Всім привіт!
Давно я не з'являлася в блозі, буду намагатися виправлятися))
Знаю і пам'ятаю, що обіцяла розповісти про продукцію Nature.med, з якої я зовсім недавно познайомилася. Про неї я вже згадувала в двох словах ТУТ

По правді сказати, я вже й не пам'ятаю звідки я дізналася про цю марку. У продажі помічала і по аптекам, правда не у всіх, і у звичайних супермаркетах з побутовою хімією та косметикою як декоративної, так і доглядовою.
Купила в середині лютого дві чудові коробочки - пінку для вмивання і тонік. Захопленню моєму не було меж, так як начитавшись позитивних відгуків мені просто не терпілося спробувати самій цю продукцію. До слова сказати, виробництво українське, що вдвічі приємніше!)




Картонна упаковка, хоч на вигляд і звичайна, але на дотик приємна і глянцеві букви мене чомусь радують дуже) Всередині коробочки у нас знаходиться брошурка з описом всіх продуктів ТМ Nature.med. Їх небагато, але достатньо :)

Загальний опис ТМ Nature.med (взято з брошури):
Косметика Nature.med створена вченими для ефективного догляду за шкірою різних типів і делікатного усунення недосконалостей. До складу багатьох продуктів входить не менше 96% натуральних компонентів. Тим самим зведено до мінімуму вміст консервантів, барвників і ароматизаторів. Натуральність, безпечність та ефективність продукції забезпечує, перш за все, унікальний компонент - Onion Flavones, або флавони цибулі, які мають зволожуючі, протизапальні, антибактеріальні та антиоксидантні властивості і є неймовірно корисними для шкіри і волосся. Onion Flavones були отримані вченими завдяки ліофілізації - процесу заморозки з подальшою обробкою благородними металами.

Onion Flavones унікальні тим, що:
1. проникають крізь епідерміс, до глибоких шарів шкіри, до "витоків" проблеми
2. зволожують на клітинному рівні
3. мають природні протизапальні і антибактеріальні властивості
4. завдяки антиоксидантним властивостям сприяють збереженню молодості шкіри
5. гіпоалергенні
6. не мають запаху


Почну я з пінки. Її я купила першою. Так би мовити, на пробу) Навіть не дивлячись на відгуки, я боялася, що продукт мені може не підійти. Всі мої побоювання розвіялися вже після перого використання пінки. Шкіра була гладка і ніжна. Ніякого поганого "скрипу" не було, до якого очищають багато подібних продуктів. Відчуттів стягнутості, лущення і почервоніння не спостерігалося і в наступні рази користування пінкою. Я залишилася дуже задоволена. Користуюся з першого дня придбання, а це вже трохи більше місяця.
Витрачається пінка дуже економно. Мені вистачає навіть половини натискання на помпу. Милиться відмінно. Очі не щипає. Очищає м'яко, делікатно і приємно) Буду брати ще з величезним задоволенням!

Тонік я придбала буквально через пару днів після покупки пінки. Я подумала, що раз пінка мене підійшла, то значить результат потрібно закріпити і тоніком.
Я користувалася дуже малою кількістю подібного роду продукцією, але можу сміливо заявити, що нічого кращого за цей тонік від Nature.med я не пробувала. Запаху немає. Наноситься легко - на ватний диск пару крапель і круговими рухами по шкірі - стандарт) Ніякого відчуття стягнутості або липкості не було і немає. Економічний у користуванні. Користуюся практично місяць. Задоволена результатом. Звичайно ж буду брати ще!




Висновок:
Не бачу сенсу купувати продукцію з різних закордонних сайтів, якщо цілком підходить вітчизняний виробник :) Це суто моя особиста думка, яку нікому не нав'язую.
Після місяця користування продуктами від Nature.med я помітила явні поліпшення з моєю шкірою. Вона перестала лущитися в області носо-губних складок, прищів стало помітно менше, якщо і висипає то тільки напередодні "особливих жіночих днів" (правда, помітно з меншою силою!). Мої пори стали менш розширеними. Шкіра виглядає більш свіжою та підтягнутою. Ніяких мінусів для себе я не зазначила - ці продукти без сумніву мені підходять)

Розкажіть в коментарях, чи користувалися Ви даною ТМ? Яким продуктами? Що підійшло, а що ні? Що б Ви могли порадити з даної ТМ?


5 коментарів:

  1. Я как раз жду такую пенку) У меня было пару пробников крема для рук, очень понравился

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. крем надеюсь выиграть в твоём розыгрыше :)
      но в целом, марка мне по душе. буду брать еще

      Видалити
  2. У мене була ця пінка) Влітку - саме задоволення!

    ВідповістиВидалити
  3. Слышала о этой ТМ, но пока пробовала только гель для интимной гигиены (посчитала, что платить за лактацид 70 грн как-то много...), вроде нормальный :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. даже не знала, что у них есть и такая продукция. пока встречала на полках супермаркетов средства для волос и кожи рук и лица. если найду - попробую)

      Видалити