06 лютого 2016

, , ,

Я повернулась! ^^

Всім привіт!

Я повернулася. Як же я скучила за моїм друкованим другом :)
Це розставання було цілком усвідомленим і важким. Такому рішенню сприяв ряд причин ...

У березні місяці я влаштувалася на роботу, не хочу уточнювати і вдаватися в подробиці, це вже ні до чого. Працювала я багато і наполегливо, як кінь. І це практично в прямому сенсі виразу ... Звичайно ж, на блог ні сил, ні часу я вже не могла знайти фізично і морально.
Потім все якось закрутилося-завертілося. Я практично увійшла в ритм такого життя, іноді навіть у вихідні доводилося підробляти. Не стільки через гроші, скільки приходила на допомогу до колег :) За своїм колективом я і правда сумую.

Влітку у мене в родині було грандіозне свято - я вийшла заміж !! :) Цей момент теж забирав багато часу, я хотіла все зробити сама .. Хапалася за все і відразу) У підсумку, келихи і подушечку для обручок ми з мамою доробляли вночі перед весіллям :) І все одно, цей день був найкращим в моєму житті ! Я дуже вдячна моїй родині та близьким, що вони відзначили цей день разом з нами.




Ближче до осені стало ясно, що наш дружний колектив чекають великі зміни. Хтось звільнявся, когось перевели "згори" .. З попереднього складу залишилася я і ще одна дівчинка. З нею ми трималися один за одного як могли. Це вона мене навчила всьому, що я знаю на сьогоднішній день і вмію!) І я дуже вдячна їй. З її допомогою я піднялася на сходинку вище по кар'єрних сходах :) Було дуже важко, не знаю, чи варто було воно того .. Але це новий життєвий досвід. Вони легкими не бувають.

Наступним етапом став мій переїзд. Я звільнилася нарешті, і зітхнула глибоко. Ні, правда, я стала спокійніше спати, мені перестали снитися жахіття. Я стала жити!
Ось таким ось був мій 2015 год .. Він пролетів в один момент. Я сподіваюся, що все йде на краще :)

А яким був ваш 2015 рік?

0 коментарі:

Дописати коментар