20 липня 2016

Irene Bukur Трав'яний збір "Реконструкція"

Ви любите своє волосся? Чи повноцінно і правильно за ним доглядаєте? 
В сучасному житті наше волосся в постійному стресі - фарбування, укладки, стайлінг, неправильний догляд.. 
Нещодавно я познайомилася з чудовим засобом краси для волосся від Irene Bukur - це спрей, що інтенсивно зволожує та відновлює пошкоджене волосся. 

Irene Bukur - це авторська жива косметика нового покоління. В косметиці використовується високоякісна екологічно чиста сировина, яка вирощується методом органічного землеробства на плантаціях у природних заповідниках України. Всі технології та рецептури швейцарські, а виробництво українське. Особисто мені приємно чути, що у нас в країні виробляють таку якісну і дієву косметичну продукцію!


Спрей "Реконструкція" призначений для виснаженого та пошкодженого волосся, як механічним, так і термічним шляхом. Підходить для всіх типів волосся, а значить універсальний. Крім того, продукт створений доглядати та зволожувати шкіру голови. 







У складі присутні компоненти різних трав: мати-й-мачуха, ромашка, лопух, кропива. Також присутні пантенол, кератин, протеїни пшениці та колаген. Найголовніше - відсутність SLS/SLES та парабенів.

Засіб активно відновлює структуру волосся, кожна клітинка насичена киснем, мікроелементами та вітамінами. Крім того, волосся стає більш зволоженим, блискучим та слухняним. З цим продуктом ви забудете про ламкі та посічені кінці.


Окремо хотілося би відзначити упаковку. Баночка з непрозорого білого пластика. Розпилювач дрібнодисперсний, вистачає 3-4 натискань, щоб волосся та шкіра голови отримали достатньо продукту. Верхня частина спрею має подвійний захист із двох кришечок - це особливо зручно при транспортуванні, наприклад у відпустці. Крім того, продукт зручного компактного розміру - 115 мл. 
Застосовувати засіб треба на чисте вологе волосся рівномірно по всій довжині. Для більшого ефекту виробник радить використовувати щодня. 


Я мию голову через день-два, використовуючи звичайний шампунь та кондиціонер. Раніше мене турбувало, що моє волосся стало тьмяне. Через це я почала фарбуватись, відповідно волосся стало сухіше і ламкіше. Після першого використання спрею я відчула, що волосся стало більш зволоженим. Коли воно висохло, я зауважила природній блиск. Волосся стало приємніше торкатися і легше розчісувати. Дівчатам з довгим волоссям знайомі проблеми з розчісуванням :) 
Однією з головних переваг цього засобу - він абсолютно не жирнить і не обтяжує корені. Має приємний трав'яний аромат - я чітко відчуваю ромашку, а ромашки я дуже полюбляю! :) 

Розкажіть якими засобами від Irene Bukur ви користувалися? Які сподобалися і порадите спробувати?

Більше інформації про спрей "Реконструкція" та асортимент бренду можна дізнатися на офіційному сайті Irene Bukur . Також продукцію можна придбати в брендових магазинах вашого міста. 

Засіб наданий для незалежного тестування.

3 коментарі:

  1. Чудовий спрей!
    Скоро теж напишу про один із продуктів марки)

    ВідповістиВидалити
  2. Пока ещё не пробовала продукцию этой марки. Но всегда в поиске хорошего средства для волос, они меня очень привередливые)). Спасибо, за обзор!
    Подписалась, буду рада взаимной подписке https://lolazas.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити