13 березня 2016

,

Оновлений догляд за ротовою порожниною з маркою Dontodent





Всім привіт!

Сьогодні хочу розповісти вам про мій "новий" догляд за порожниною рота. Новий він тому, що я змінила свою звичайну зубну щітку на більш м'яку і делікатну, а також поміняла звичні пасти на більш якісну і щадну) Про все це трохи нижче ...

Почалося з того, що звичайні зубні щітки, а я завжди брала medium, стали якимись некомфортними для мене. Мені весь час здавалося, що я стираю емаль)) Але чомусь вибирати кращий варіант догляду я не поспішала. Хоча іноді я поглядала на різні щітки в магазинах, в основному придивлялася до м'яких .. Все частіше розглядала упаковки з зубними пастами, але сумніви мене долали чималі і я не наважувалася їх купувати. За деякий час нам прийшла посилка від батьків і вони прислали нам зубні пасти німецької марки Dontodent і пару м'яких еластичних зубних щіток з чорною щетиною. Я ще тоді подумала "прікооольно, хоч би зуби не забарвилися")) Але ні. З ними все було в порядку. Вони настільки були м'які, поддатливі. Плюс до всього, у них щетина в два ряди. Тобто є щетинки коротші і більш довщі. Ті, що довщі, добре вичищають міжзубний простір) Шкода, що на фото цього не видно .. Я напевно, в перший раз, із задоволенням чистила зуби) І вони помітніше були чистішим від цієї щітки, ніж від звичайної більш жорсткої medium.

Загалом, у нас вся сім'я користується цими щітками. Замовили ще, хай буде про запас))

Що стосовно пасти. Хороший і вагомий плюс для мене - це те, що вона м'ятна, але в міру. Якщо хто знає, пасти Blend-a-Med (крутіша серія), такі м'ятні, що аж пекучі .. Це так, для порівняння) Dontodent - мене влаштовує цілком і повністю) Чистить делікатно, але якісно. У них там різні є. Пробували для чутливих зубів - хороша) Зараз користуємо ту, що на фото. А в запасах є ще з екстрактами лікарських трав.

Ополіскувач. Користуюся ним не так часто. Мені будь-які ополіскувачі язика печуть)) А ось чоловік зацінив, каже класний дуже і користується з задоволенням.

Висновок можна зробити однозначний і одноголосний - нашій родині до душі марка Dontodent і м'які щіточки :)

Якими марками і засобами ви користуєтесь? Що в фаворитах?)

0 коментарі:

Дописати коментар