14 лютого 2017

, ,

John Frieda - sheer blonde. Зволожуючий кондиціонер для надання яскравості темнішим білявкам

Всім привіт! Хочу вам розказати про свій однозначний musthave для догляду за волоссям. Мова піде про кондиціонер для русявих дівчат..
Я багато чула улесливих відгуків про марку John Frieda, чесно кажучи, і сама хотіла спробувати👸 Кажуть, якщо ти хочеш чогось - всесвіт це тобі дає. Навіть таку "дрібничку"😇
Цей кондиціонер мені подарували, можете собі уявити яка я була рада!

Цей кондиціонер найкращий із тих, що я мала за все своє життя! Для мене він ідеальний в усьому. 
➸ Його дуже зручна упаковка.. Адже багато дівчат не люблять, коли кришечка знаходиться згори продукту і його весь час треба перевертати і зі злістю витрушувати останні найцінніші краплинки😈

➸ Дизайн. Приємна глянцева туба, оригінальна мозаїка квадратиками - просто і лаконічно.

➸ Аромат. Його ні з чим не порівняти. Його важко описати.. Він заворожує, але на цілком любителя. Щоправда, волоссю цей аромат не передається. Тому навіть якщо вам не сподобається запах, все одно сміливо беріть на пробу..

➸ Консистенція. Вона середня. По волоссю не стікає, не жирнить - я наносила навіть на корені - все чудово💪

➸ Колір. Кондиціонер приємного жовтуватого відтінку, дуже  схожий на колір упаковки.


➸ Склад. На фото ⬆

Отож, виходячи з усіх пунктів, я однозначно рекомендую спробувати вам продукти від John Frieda. З приводу "надання яскравості темнішим білявкам" щось сказати важко, адже я фарбуюся. Але моє волосся однозначно дякує мені за використання цього продукту. Воно стає живішим і блискучим, легко розчісується і не плутається до наступного миття♥

Розкажіть якими засобами від John Frieda ви користувалися? На що треба звернути увагу?

2 коментарі:

  1. Спасибо за отзыв. Я с маркой лично пока не знакома, но она мне крайне интересна. На серию для блондинок действительно много хороших отзывов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також чула позитивні відгуки, тому не сумнівалась в якості при користуванні)

      Видалити