03 лютого 2017

, ,

Gliss Kur серія "Зимовий захист"

Дівчатка, всім привіт! Продовжуючи тему догляду за волоссям, хотілося б поділитися враженням від використання шампуню Gliss Kur "Зимовий захист". Не зустрічала я на нього відгуків у дівчат, яких я читаю, можливо я пропустила.. Отож, розкажу про свій досвід.


Ходила я довго довкола цієї пляшечки з шампунем😊 Довго не могла наважитись на покупку лише через те, що Gliss Kur я останній раз користувалась років 6 тому, і останнім часом відгуки на саму марку були дуже суперечливі у багатьох дівчат. 

Почну з того, що мені надзвичайно подобається дизайн наліпки, її віддзеркалюючий ефект прямо заворожує😇 Дизайн самої пляшечки, крім білого кольору, нічим не відрізняється від решти лінійок шампунів.
Упаковка досить зручна, при використанні впевнено тримається в руці і не вислизає навіть у мокрих руках. Кришка легко відкривається і так само щільно прилягає при закритті.
Щодо самого шампуню, то він гарного перламутрового відтінку. Аромат приємний і ненав'язливий, довго на волоссі не буде триматись. Тож якщо ви не любите нав'язливі і яскраві аромати, цей шампунь вам точно підійде.


Піниться він прекрасно, тому досить економічний. Щоб добре вимити волосся мені вистачає двох разів використання. Одразу відчувається легкість і навіть додається невеличкий природній об'єм, якого часом так бракує нам дівчаткам👩
На етикетці зазначено, що у складі є кератин. Чесно кажучи, за таку ціну я сумніваюся в правдивості цього.. Та і по загальному вигляду волосся це не дуже помітно. А от антистатичний ефект присутній. Принаймні волосся не електризується як це буває у мене дуже часто в осінньо-зимово-весняний період..👧

Підводячи підсумки використання шампуню Gliss Kur "Зимовий захист". Чистоти моєму комбінованому волоссю від шампуню вистачає не більше і не менше, ніж на два дні. В принципі як і від багатьох шампунів. Але його антистатичний ефект мені сподобався. Крім того волосся виглядає "живим" і його хочеться торкатись😇 Ще один плюс - його бюджетна ціна. В період акцій та знижок, за об'єм 250 мл я віддала 38 грн. 

Розкажіть про ваші враження від Gliss Kur. Чи змінилась ваша думка від використання продуктів марки? Можливо є фаворити?

0 коментарі:

Дописати коментар