23 січня 2017

, , ,

Назад до літа разом з MYLY-MYLYNY Blue Hawaii Mask

Привіт!
Розкажу вам сьогодні про чудову маску для волосся, яку я придбала у Watsons ще восени. Чесно кажучи, я ще попередню Numero недокористувала)) Дівчата такі дівчата.. 
Отож, придбала я її тому що побачила напис, що це укріплююча маска, яка ще й об'єм надає. Юхуу, це те що доктор прописав) 


Банка достатньо велика, зручна у використанні. Об'єму аж 500 мл. На той період часу вона коштувала приблизно 50 грн. На період 2016 року це дуже бюджетно..)
Найцікавіше, що колір баночки і колір маски абсолютно ідентичні - ніжно-блакитного відтінку. Аромат кокосу та ананасу розноситься по ванній кімнаті, і якщо на хвильку закрити очі можна уявити себе на березі океану як з реклами bounty) Блаженство..)


Сама маска має середню густоту, тож вона не буде бетонно триматися на волоссі, проте і не стече вам. Навіть після 10 хвилин витримки волосся стає нереально м'яким, зволоженим і чудово розчісується. Наношу я її на довжину, але проводячи експеримент із нанесенням на корені, виявилося що корені вона не обтяжує) 


Асортимент марки MYLY-MYLYNY налічує 4 варіанти відповідно до типів волосся. За описом мені найбільше підійшла саме ця. Я нею дуже задоволена і можу порекомендувати вам :)
Розкажіть свої враження від MYLY-MYLYNY. Чим ви користувалися?)

0 коментарі:

Дописати коментар