28 березня 2016

, ,

Крем для волосся відновлюючий з вівсом NUMERO. Мої враження

Всім привіт! Хочу поділитися з вами враженнями про маску для волосся NUMERO. Найцікавіше те, що подружилася я з нею не відразу. Але про все розповім по порядку.
Я все ходила довкола цієї марки. Ну як же ж, крута, італійська, професійна) Як тут встоїш .. Про NUMERO я чула від знайомої, що їй вдалося відновити пересушене виснажене волосся саме цією маскою. І, по секрету кажучи, багато хто ганяється саме за цією маскою. А ось біла серія з маслом каріте щось не така .. Крім цього всього, я хотіла собі підібрати маску для волосся. Років п'ять тому мені попалася серія по догляду за сухим волоссям від Gliss Kur - тоді вона була дуже крута, мені сподобалася. Зараз же я все частіше стала чути не зовсім приємні відгуки про подібні марки і вирішила не ризикувати.



Словом, купила я цю маску за дуже привабливою акційною ціною і поставила на поличку у ванній, забуваючи нею користуватися на регулярній основі)) Зібралася з духом і все ж спробувала її. Маска дійсно нагадує густий крем красивого жовтого кольору, дуже смачно пахне - хоч ложкою їж))

Все робила за інструкцією - вимила волосся, віджала з них воду. На кінці нанесла трохи цього крему, рівномірно розподілила. І стала чекати .. дива) Дива не сталося. Так, волосся дуже смачно пахло, і ніби як м'яке було. Але щось мене все ж не вразило і не надихнуло на продовження) Крім того, у мене якось швидше волосся зажирнілося, хоча я і близько до коренів не наносила. Я навіть засмутилася - маски-то, на хвилиночку, цілий літр!
Все ж, при переїзді, я набрала собі маски в баночку і знову-таки забувала про неї .. Буквально дня три тому я провела експеримент - нанесла маску на сухе волосся ДО миття. Походила з нею хвилин 30 я думаю, може і більше. Потім вимила звичайним шампунем (вже ніяких бальзамів, кондиціонерів не наносила) голову і вуаля - ефект виявився куди краще попереднього! Волосся було неймовірно м'яким і не пересушеним. Видно ввібралося рівно стільки, скільки потрібно було, а при митті все зайве вимилося) Ось таким результатом я абсолютно задоволена, тепер я буду її використовувати тільки так. Безсумнівно є безліч людей, кому ця маска взагалі не підходить, нажаль .. Що вже поробиш. Хоча, може ви просто не так користуєте свій неулюблений продукт?)

Пробували цю маску? Як вона вам?
А які засоби вам підійшли? Чим рятуєте кінчики?

6 коментарів:

  1. Хм, интересно, может стоит попробовать такую маску для волос)
    Подписалась на блог)

    ВідповістиВидалити
  2. У меня она много лет назад была, нравилась. Вот хочу повторить) Из покупных средств (маски/бальзамы) мне ничего особо не нравится, а вот масла помогают) Но я все равно хочу маску, которую нанес-смыл и красота)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я всё засматривалась на масла и жидкие кристаллы от Nua, но так и не решилась)) Ты пробовала их?
      Эта маска сейчас в Просторе по акции 124 грн, правда через интернет можно найти и дешевле)

      Видалити
  3. У меня такая, уже вторая банка. Сначала нравилась, но после сравнения с кучей других поняла, что не мое. Слишком много в ней силиконов, а мои тонкие волосы они утяжеляют и забирают объем.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже люблю цю маску) тільки не завжди є час по пів години з нею сидіти, щоб вона добре проникла в волосся

    ВідповістиВидалити