21 травня 2016

, ,

Чи варто бути моделлю?!

Дівчатка, всім привіт! Хочу поділитися з вами своїм досвідом у ролі моделі для манікюру. Неодноразово бачила подібні оголошення, що в різні навчальні центри шукають моделей для відпрацювання навичок. Так от. По-перше, як на мене, їх вже дуже багато розвелось.. По-друге, подумайте кілька разів перед тим, як віддавати себе в руки непрофесіоналу) Розказую свої "пригоди".





На днях, вранці в одній із соціальних мереж побачила оголошення, що потрібна модель на манікюр. Як вони називають це "чистка" і покриття звичайним лаком. Ну ок) Я написала адміністратору сторінки, що можу бути моделлю. Уточнила куди треба під'їхати, обмінялися номерами телефонів. 
Я приїхала за адресою трохи раніше і почала шукати де ж є вхід) Це стара радянська будівля, яка вміщувала в собі купу різних офісів і магазинів-банків-студій. В принципі, не бачу в цьому нічого страшного.. Далі цікавіше) Вхід я так і не знайшла, тому набрала адміністратора. Вона розказала куди йти. В середині будівлі я ще поблукала, поки знайшла сходи, бо на 5 поверх треба було, а ліфт мені довіри не навіював) Добре, дісталася нарешті поверху. Але ж який срач був довкола.. До того ж накурено. Все це нагадувало якийсь занедбаний радянський гуртожиток. Але і тут я не стала робити передчасних висновків. Все ж дійшла до "офісу". Це виявилась невеличка кімнатка, де все на купі. Багатенько різної атрибутики, як на мене. Дівчинка, яка робила мені манікюр, здається була на першому занятті. Це не страшно) Мене більше здивувало те, що "майстер" показала як робити один-два пальці і пішла займатися своїми справами. А справи її - робити манікюр якійсь своїй подружці.. Думаю, що подружка, бо по розмові було схоже.. І так весь час. То справи свої робили, то на перекур вийшли пару разів. Потім прийшла ще одна їхня знайома (знову ж таки по розмові ясно стало). Їй почали стригти волосся, а та в свою чергу почала всім жалітися на свої проблеми. Ото воно мені треба було чути?)
По закінченню всього дійства мене запитали чи покривати мені нігті лаком. Питання мене трохи здивувало, адже в оголошенні було чітко вказано, що покриття має бути. Ну добре. Кажу, що мені в принципі все одно, тому що, якщо треба показати учениці принципи технології якоїсь - то можна і покрити. Сказали, що покриття при бажанні) Я вже тоді відмовилася, бо краще сама собі вдома покрию) Вийшла я звідти в змішаних почуттях і в той чудо-центр я більше ні ногою!))
Ще один фактор, на який також треба звернути увагу - якщо в навчальному центрі 10 різних напрямків - думаю варто задуматись, а чи достатньо уваги приділяють там своїм ученицям?! Як вийшло у мене на практиці - не приділяють.. Якось пізніше поділюся позитивним досвідом, як я була моделлю на макіяж)
Цікаво, чи були ви в якості моделі? Розкажіть про свій досвід)

11 коментарів:

  1. Ого, оце так досвід! Я завжди ходжу моделлю на манікюр (чистка + покриття гель-лаком) і жодного разу в мене не було нічого подібного. Завжди майстер все гарно показувала учениці і кілька разів перевіряла чи все йде так, як треба. Ну а про умови, то я взагалі мовчу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо не секрет, то куди ходиш?)

      Видалити
    2. У салон краси "Секрет" на Галицькій, 19) Там дуже хороші майстри, знавці своєї справи!

      Видалити
  2. Я колись так на стрижку в навчальний центр пішла.
    З волосся до лопаток залишилось коротке каре випалене феном до стану паклі(
    Тепер не економлю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Схожий досвід також маю, правда ще зі школи. Мало що тоді розуміла)

      Видалити
  3. Спасибо, что поделилась!) такого опыта у меня не было, всегда было интересно, но что-то останавливало

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В тім-то й річ, салони різні бувають. Тут як в лотереї))

      Видалити
  4. Ничего себе опыт)) Я на маникюр никогда не ходила, но была пару раз в школе парикмахеров) Стрижку/покраску делают долго, но очень качественно и мастера всё контролируют. Думаю, тебе просто не повело.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такої ж думки..) Добре, що тобі пощастило з курсами і учнями))

      Видалити
  5. Жуткая история. Я однажды встряла в «подарок» косметики, еле оттуда удрала. К счастью, не засветила им, что я бьюти-блог веду....

    ВідповістиВидалити