08 травня 2016

, , , , , , , ,

Засоби "краси", які я більше не куплю

Всім привіт! 
У всіх нас є улюблені засоби краси, і відповідно є ті, від яких ми не в захваті. Саме про такі продукти сьогодні буде мова. Деякими засобами із нижчеперелічених, я користувалася довгий час і все було добре. Словом, перейдемо ближче до діла..



Скільки я себе пам'ятаю, моїми улюбленими тушами для вій були серед марки Eveline. Вони бюджетні і цілком доброї якості. Крім того, свою продукцію Eveline не тестує на тваринках - а це інколи вагомий аргумент для жінок. Так от. Я перепробувала майже всі їхні туші, пробувала різні щіточки. Але останнім часом мені перестали подобатися ці засоби. Я не знаю, що сталося з ними або з моїми віями, що вони не сприймають туш. Мої вії досить короткі і тонкі. Раніше я могла досягти гарного об'єму і навіть непоганого подовження. Але тепер.. Вії виглядають як патички :( Якось важчають і дивляться вниз і це сумно. І це з різними щіточками, навіть незалежно від обіцяного ефекту. Розкажіть свої враження, якщо хтось користується цією маркою. 


Отже цю марку відкладаю на бік, не хочеться до неї повертатись. Я придивилась собі іншу бюджетну туш, про яку я розкажу коли вона мені прийде і я побачу якийсь ефект) Або не побачу.. Як пощастить.

 Йдемо далі. Бюджетний лайнер від Isabel Dupont. Або ж у мене бракований, або це безглузда штука на ділі. Те, що у нього такий тоненький носик - це класно, але ж він засихає дуже швидко. Принаймні коли ним намагаєшся зробити стрілки, він в горизонтальному положенні майже нічого не малює. а термін придатності там щось років з 5. Нє, ну я розумію, що всі 5 років він мені не буде малювати)) Але принаймні можна було б пару місяців не сохнути) Отож, я залишилася розчарованою. 
Цікаво те, що помади від Isabel Dupont непоганої якості. Ще й пахнуть дуже приємно. От їх я можу рекомендувати. 
А ви користувалися цією підводкою? Чи може продуктами від цієї марки?






З олівців від Etual одразу зняла ковпачки. У мене тут олівець для губ №30 - гарний рожевий колір. І чорний №01. Якщо рожевий олівець ще нічого так, тримає форму) То чорний жахливий в плані зручності користування. Він весь час ламається, підточити його неможливо - я пробувала різні точилки. Навіть толком нема що казати про його якість, тому що нормально нанести його на повіко я так і не змогла. Однозначно більше не візьму!

Останнє, на що я хочу пожалітися - це крем для рук. Якщо я не помиляюся, робить його Китай, а представником продажу являється Україна. Виправте мене, якщо я помиляюся. 
Найцікавіше те, що на початку крем видавався цілком нормальним. Мені навіть сподобався. Не знаю, що сталося потім - крем при розтиранні почав збиратися в білі катишки.. Що воно таке я без поняття, але користуватися стало неприємно. Хоча можна сказати, що не яскраво виражені аромати зі шкіри рук він прибирає. На упаковці зазначено "антитютюн". Не знаю чи прибере аромат тютюну - у нас в сім'ї не курять) 

Отакі от продукти "краси". Поділіться своїми відчуттями, якщо вам знайомі ці засоби)

4 коментарі:

  1. Ого, який пост розчарування))) я аж уявила твої емоції)) жодним з продуктів не користувалась, але вже й не хочу)

    ВідповістиВидалити
  2. В мене зараз туш від Eveline, цілком нормальна)

    ВідповістиВидалити
  3. ничего не пробовала из перечисленного, теперь то точно не куплю. спасибо за полезную информацию!

    ВідповістиВидалити
  4. Ну Изабель дюпон у меня была тушь и подводка. Согласна с твоим мнением, на ахти какое качество. Такое ощущение, что не пойми кто взял да и написал на своем продукте заметное имя. Разочарование полное!

    ВідповістиВидалити