25 травня 2016

, , , , , , , ,

Мої улюбленці декоративної косметики


Всім привіт! Хочу розказати вам про своїх фаворитів серед декоративної косметики. Гарний акуратний макіяж я люблю. Він з легкістю підкреслить риси обличчя і приховає якісь недоліки. Всі продукти, яким присвячений цей пост, абсолютно бюджетні - а значить при бажанні кожна зможе спробувати :) В кожній послідовній дії у мене знайшовся улюбленець, їх назбиралось аж 9 штук :) Деякими засобами я незмінно користуюся кілька років, з якимись познайомилася відносно нещодавно. Найцікавіше те, що є серед цих продуктів і ті, що буквально врятували мій макіяж! Отож, якщо вам цікаво, запрошую читати далі..














Почну з тональної основи. Моя шкіра більш комбінована, і Т-зона завжди потребує матовості. На даний момент для мене найкращим засобом є Maybelline Affinimat у відтінку 16 ванільно-рожевий. Він доволі рідкий, всі проблеми не перекриває. Але після нанесення основного тону, я обережно наношу його пальчиком на проблемні місця і так само пальчиком розтушовую. При розтушувані палець надовго не затримую на шкірі, щоб тональний крем не встиг розігрітися від тепла рук :) 
Люблю цей засіб за те, що надає моїй шкіри бажаної матовості. Крім того, я не відчуваю, щоб моя шкіра втомлювалась від нього. Ще один з плюсів - за рахунок рідкої консистенції немає відчуття маски на обличчі. 
Цей тональний крем чудово підходить на сезон весна-літо, хоча влітку без нагальної потреби я стараюсь не наносити тональний.. Цей має захист SPF17


Наступний фаворит - це засіб 2в1 - коректор-хайлайтер від марки Eveline. З цим продуктом я знайома кілька років. Він завжди мене виручав як в повсякденному макіяжі, так і під час важливих заходів, коли треба було виглядати на всі 100! Мій коректор у відтінку 04 light. Минулий був 05 natural і той вже був затемний.. Отож, цей засіб чудово приховує синячки під очима після безсонної ночі, дрібні недоліки на шкірі, а також несуттєві почервоніння. Цей продукт для мене просто musthave! Я можу не використовувати тональний крем, але цей коректор мусить бути :)
Мені подобається його консистенція, він добре і легко наноситься та розтушовується. Наноситься він м'яким пензликом, як блиск для губ. Пори не забиває і в складочках шкіри не збирається. Для мене цей продукт абсолютний плюс :)

Далі в моєму списку пудра для обличчя також від марки Eveline Celebrities Beauty. Мій відтінок 22 natural. На даний момент це моя ідеальна матуюча пудра. Наношу я її спонжем, який йшов в комплекті. Наноситься вона рівно, в складочках шкіри не забивається. Приємна шовковиста текстура. Зручна упаковка. Також мені подобається її дизайн - чорно-золоті кольори завжди виглядають дорого. За кілька місяців інтенсивного користування футляр виглядає як новий. Велике дзеркальце допоможе вам підправити макіяж в будь-якій ситуації. Ця пудра не один раз виручала мене влітку, коли мій ніс зрадницьки виблискував від сонця.. 


Тепер поговоримо о бровах. Палітра від Faberlic. Хоч на упаковці зазначено, що тіні для очей, в упаковці присутні два кольори - чорний та коричневий - для корекції брів. Зсередини палітру не фотографувала, тому що вона дуже не фотогієнічна :) 
Ці два відтінки я змішую і тоді отримую бажаний для мене колір брів. Особисто для мене використовувати ці кольори окремо один від одного взагалі не варіант. Чорний занадто темний, а коричневий з рудуватим підтоном. Саме при змішуванні колір стає ідеальним. 









Ще один улюблений продукт затертий до однієї великої діри - це рум'яна від марки Flormar, мій відтінок 81. Вони гарного коричневого кольору і нерідко я їх використовую в якості бронзера, коли хочу гарні вилиці :) В комплекті йшов пензлик, але я його десь посіяла.. Все одно він був не дуже зручний для мене. Ще дзеркальце не дуже підходяще і маленьке. Але так як я користуюся ним тільки вдома, коли збираюся, то наношу його іншим пензликом. Тримається він нормально, тушується також легко. В ньому мене влаштовує усе.








А ці гарні тіні мене просто врятували :) Це українська марка Etual тіні duet відтінок 32. Ну просто мега сяяння! Білий і темно-коричневий кольори. Ці тіні я використовувала для свого весільного макіяжу. Це було літо, неймовірна спека, моя неслухняна шкіра, без використання бази (здається трошки коректора давала) - і вони витримали! Мало того, вони взагалі не стерлися. Я з ними добу проходила! Вони навіть стиратися не хотіли.. Вони однозначно мій фаворит. Крім того, у них настільки класна текстура, що легшого нанесення я ще не бачила. Розтушовка просто неймовірна. Я просто дуже задоволена результатом. Однозначно підшукаю ще якісь варіанти кольорів.




Перейдемо до вій. Цю сироватку від Eveline я купила після того, як зняла нарощені вії. Розраховувала на маркетинговий хід і очікувала шаленого росту :) Не вистачало мені терпіння, щоб кожного вечора наносити цей засіб.. Отож про ріст вій нічого сказати не можу. Проте, я використовую її як базу під туш і можу сказати, що на мені вона працює. Сироватка абсолютно білого кольору, щіточка як для туші (силіконова). Після нанесення її на вії одразу наношу туш, тому що вона швидко підсихає і мені тоді важко прочесати вії щіточкою з тушшю. Однозначно туш краще лягає. Також краще тримається і при змиванні макіяжу не так легко її позбутися :) Не можу сказати, що це обов'язковий продукт, але якщо вже є, то чому би не користуватись)







Це моя улюблена туш від Yves Rocher Sexy Pulp і поки що її нічого не замінить. Скільки себе пам'ятаю, мене приваблювали силіконові щіточки. В цій туші велика класична щіточка у вигляді пісочного годинника - і вона мене причарувала. Тільки вона робить мої вії такими, які я люблю. Дає мені гарний об'єм і привабливий вигин. Її консистенція ідеальна. Якщо ви любите подібні щіточки - раджу спробувати цю туш :)












Ця червона помада від Mary Kay у відтінку Firecracker однозначно заслуговує уваги. Це мій ідеальний червоний - з нею зуби виглядають біліше :) Помада мені дісталася в подарунок. Це, до речі, моя перша червона помада і єдина.. Я взагалі вважала, що такий колір мені не пасує. Але спробувала і просто залишилася задоволена. 
Вона легко наноситься, має зволожувальну текстуру і гарно виблискує на сонечку. Якщо я хочу матового ефекту і щоб вона протрималася довше - після першого нанесення прикладаю серветку, припудрюю злегка губи і наношу ще раз (для матовості ще раз припудрюю). З мінусів - може залишати сліди на зубах.. 







Отака у мене підбірка декоративних фаворитів. Розкажіть чи знайомі вам якісь продукти, чи користувалися ними і що про них думаєте :) Можливо у нас спільні фаворити? :)

11 коментарів:

  1. Тональный этот хорош. А не забивает поры?

    ВідповістиВидалити
  2. Палетка теней от Фаберлик заинтересовала

    ВідповістиВидалити
  3. Мне эта тушь тоже нравилась - и разделяет, и подкручивает. Но так осыпалась(

    ВідповістиВидалити
  4. Мне эта тушь тоже нравилась - и разделяет, и подкручивает. Но так осыпалась(

    ВідповістиВидалити
  5. О, обожнюю цю помаду і саме в цьому відтінку))

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за обзор! Повторов нет. Заинтересовал тональный и тушь от ив Роше)

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо за подробный обзор! )))) Была у меня пудра Эвилайн, оставила приятное впечатление. Видно, что румяна Вам о-о-очень нравятся, у меня так до конца срока годности не удавалось использовать ни румяна, ни тени ))))

    ВідповістиВидалити
  8. Мне тоже нравится афинитон)) Легкий, стойкий и бюджетный)
    Нашла тебя на френдомарафоне) Подписываюсь)
    Заходи на огонек)) Буду рада))
    http://lisalucky.blogspot.ru/
    Недавний пост:
    http://lisalucky.blogspot.ru/2016/06/bourjois-123-perfect-first-impression.html

    ВідповістиВидалити