13 травня 2016

,

Nucos Light Blau

Всім привіт! Хочу розказати вам про маловідому марку парфюмерії "Nucos". Щоправда це в Україні вона маловідома) Отож, країна-виробник - Туреччина, Стамбул.

Флакон дещо важкий, зроблений із товстого скла. Але це не заважає зручно тримати його у руці. Особисто на моєму флаконі кришечка тримається не дуже міцно. Бувало, що коли беру парфюм, вона злітала.. За півроку користування напис на флаконі, а також його кришечка не облізли) Розпилюється аромат дрібними крапельками - одразу відчувається солодкаво-цитрусові нотки) Настрій миттєво стає кращим!)

Аромат жіночий, квітковий. Він надзвичайно ніжний, і як на мене, підходить для весни та літа. Відчувається чіткий аромат цитруса. Пам'ятаю, що в описі був зазначений гіркий лимон, але мені відчувається щось середнє між лимоном та мандарином) Крім того, особисто я, відчуваю шлейф льодяників..) Це туалетна водичка, яка ніби-то є аналогом D&G Light Blue. Але можу запевнити, що вони не мають нічого спільного між собою.. До речі, кожен з цих ароматів має свій аналог серед добре відомої люксової парфюмерії.

Що найцікавіше - ґуґл відмовляється видавати інформацію на цей аромат. Лише посилання на білоруський онлайн магазин та сайт алібаба) Тому повного опису на цей аромат я так і не знайшла в інтернеті.. На даний момент, ця лінійка турецьких ароматів представлена в мережі магазинів ProStor. Там я і купила свій флакон)

Сподіваюся, що мій супер-короткий відгук хоч якусь цікаву інформацію доніс до вас) Якщо ви вже знайомі з даною маркою, розкажіть про свої враження)

2 коментарі:

  1. влітку квіткові аромати - маст-хев!))

    ВідповістиВидалити
  2. Интересный аромат )) Не знакома с ним

    Приглашаю на розыгрыш в блоге, приз - болгарская косметика
    http://evgenijamir.blogspot.com

    ВідповістиВидалити