01 травня 2016

Біо-бальзам Евкалипт. Імідж лабораторія

Привіт! Якщо ви не любите хворіти або приймати всю цю аптечну хімію у вигляді антибіотиків, то ця стаття саме для вас) Хочу розказати вам про бальзам, який на мою думку, має бути в кожній домашній аптечці. 

Інформація від виробника. Високий вміст евкаліпта, олій гвоздики та кориці, екстрактів ромашки та м'яти у складі бальзаму:  

  • знімає запалення слизової оболонки носа
  • полегшує бронхіальні явища (пом'якшує дихання)
  • знижує інтенсивність протікання запальних процесів
  • стимулює захисні функції організму
  • прискорює зняття симптомів застуди
Унікальні лікувальні властивості рослинних компонентів бальзаму забезпечують ефективну антисептичну, протизапальну та знеболювальну дію при лікуванні та профілактиці застудних захворювань, лихоманкових станах, невралгіях, мігренях та астенії. 

Склад. Демінералізована вода, олія зародків пшениці, норковий жир, гліцерин, ефірна олія евкаліпту, касторова олія, ефірна олія гвоздики, ефірна олія кориці, триетаноламін, екстракт нагідок, екстракт ромашки, екстракт м'яти, консервант еуксил К300. 

Як бачите, складники майже всі хороші) Тюбик сам невеликого розміру - всього 30 г. Але використовується економно. 
Цей бальзам я використовувала в ті моменти, коли у мене боліла голова. Я дуже не люблю пити знеболювальне. Тому раніше бувало таке, що я терпіла біль, і вже коли ставало ще гірше, тоді пила.. Якась мазохістка) Так от, при головних болях я наносила невелику кількість бальзаму на скроні і масажувала за часовою стрілкою. Шкіра приємно холодила від олії м'яти, а аромат мене розслабляв) Буквально хвилин за 10 ніби нічого й не боліло) Дуже класна штука - раджу спробувати.

Розкажіть якими засобами і методами ви рятуєтесь від головного болю або від перших проявів застуди..?)

2 коментарі:

  1. В мене є схожий бальзам від Himalaya Herbals. Також допомагає)

    ВідповістиВидалити
  2. Я обычно пью Цитрамон, не могу терпеть боль. Такой бальзам мне бы пригодился.

    ВідповістиВидалити