16 липня 2016

Сюзанна Шолль "Емма мовчить"

Сьогодні про книги. Ви любите читати? Я дуже! Щоправда все менше часу знаходиться для усамітнення з книжкою.. І все ж, коли знаходиться хвилька часу - я читаю. Все частіше це буває в дорозі. 
Нещодавно, в червні, у довгій подорожі поїздом я читала книжку австрійської письменниці Сюзанни Шолль "Емма мовчить". Чесно кажучи, я розраховувала, що книжку я розтягну хоча б на половину часу поїздки.. Але роман настільки мене захопив, що я прочитала за 3 години.
Роман доволі сумний, але правдивий. В центрі уваги долі двох жінок, двох релігій, двох національностей - Емма з Відня та Зарема з Грозного. Одна - пенсіонерка з повсякденними клопотами, друга - мати, що бореться зі світом за гідне життя для свого сина. 
Емма вся поринула в сімейні справи, вона хоче бути головною. Зарема ж втратила усе, включно із сім'єю..
Еммі потрібна допомога, Заремі політичний притулок. Їхні долі перетнулися. Як далеко Емма готова зайти, щоб допомогти біженці? 

Я впевнена, що ця книжка змусить вас поглянути на світ іншими очима. Я думаю, що не залишить вас байдужими.. 

Поділіться в коментарях книжками, які вас вразили. Які змусили замислитись..

0 коментарі:

Дописати коментар