02 липня 2016

, , , , , , ,

El Corazon Iron Hard & Bali Spa Oil


Всім привіт! Хочеться поділитися з вами розповіддю про засоби, які в прямому сенсі врятували мої нігті!
Я вже розказувала, що нігті мої дуже слабенькі. Відростити їх для мене завжди було проблемою і також за сумісництвом трагедією. Вони не росли.. А якщо росли, то ламалися. Ну просто замкнене коло! Років так 1,5 тому я почула про марку El Corazon. Відгуки були казкові і я загорілася бажанням також придбати славнозвісний Iron Hard. Але, як на зло, у вільному доступі його майже неможливо знайти.. На той момент я недовіряла покупкам через онлайн-магазини. Крім того, мої пошуки часто припинялися через мою дівочу пам'ять)) Зрештою, я наростила нігті - ніби-то вирішила проблему.. Але все ж зайнялася своїми натуральними нігтями і ось нарешті я можу розказати про свої враження і результати! Тож, якщо вам ця тема цікава і актуальна - ласкаво прошу :)





Інформація від виробника:
Передовая формула на основе нитроцеллюлозы, которая предохраняет ногти от слоения и внешних механических воздействий. Содержание в составе препарата 2% муравьиного альдегида обеспечивает супертвердость ногтям. Его оптимальная концентрация дает эффект моментального “уплотнения ногтей” и нормализует рост ногтей. Применяется в качестве лечебного средства как основа под лак или самостоятельно; интенсивное лечение - наносить каждый день в течение 3-х недель(2-3 раза в год). Достаточно одного слоя при ежедневной терапии, чтобы ногти стали твердыми как железо!

Лак Iron Hard є в двох позиціях - 16 мл і як у мене 75 мл. Більший об'єм по ціні як завжди вигідніший. 
Баночка зроблена з міцного скла, а пензлик представлений на довгій ніжці. Такий варіант, особисто мені, зручніший ніж ті маленькі пензлики, які все частіше зустрічаються в лаках. Лак легко наноситься, смуг не залишає. Рідина біло-молочного відтінку, в один шар на нігтях виглядає як звичайний прозорий лак, а в два-три дає легкий молочний відтінок. При цьому візуально нігті видаються білішими.
Лише два мінуси, які мене бентежать - яскраво виражений "аромат" і формальдегід у складі. Якщо з першим пунктом я ще якось справляюся.. То про формальдегід пам'ятаю щоразу, як наношу лак. 


І все ж - результат я бачу! Користуюся даним продуктом два місяці, між ними місяць перерва. Нігті відчутно стали міцнішими, я би навіть сказала твердішими. Наприклад, відкриваючи банку або пляшку буває, що рука зісковзує і можна травмувати нігті. Раніше я би вже зламала мінімум один з десяти! Зараз такої проблеми не спостерігаю.

Висновок:
Я знайшла ідеальний укріплювач для себе. Мене цілком влаштовує результат! За місяць перерви жоден ніготь не постраждав від зовнішнього впливу сурового жіночого буття)) Я мию посуд, прибираю, користуюся побутовою хімією - все без рукавиць. Знаю, що так не треба, але я знаю що з цим лаком мої нігті не страждають. Крім того, помітила, що кольорові лаки на цьому продукті тримаються довше, навіть якщо зверху нічим не покривати додатково. Однозначно рекомендую для власниць ламких коротких нігтів :)


Ще одна цікава річ від цієї марки - це олія для кутикули, а також шкіри довкола нігтя. 

Інформація від виробника:
Лентиан, коэнзим Q10, ферменты, микроэлементы, аминокислоты, витамины группы В, иммуномоделирующие полисахариды - это состав экстракта грибов Шиитаке. А также масло китайского буксуса, масло мяты, D-пантенол обволакивают ноготь и кожу, усиливая микроцеркуляцию крови, ускоряя обменные процессы во множество раз. Эффект виден после первого применения. Кутикула очищается и перестаёт нарастать. С первого раза удаляются даже самые страшные заусенцы и мелкие порезы. Ноготь приобретает ухоженный вид и укрепляется по всей длине.


У мене об'єм в 16 мл. Цього в принципі цілком достатньо. Використовується економно. Рідина приємного жовтого відтінку, присутній аромат м'яти) Приємно зволожує шкіру, загоює тріщинки або задирки. Допомагає зберегти манікюр на довший час. Для домашнього використання однозначно можу рекомендувати!)

Висновок:
Олійки подібного плану я люблю. Правда користуватися ними я часто забуваю.. Але цей продукт прийшовся мені до душі.

Розкажіть, чи користувалися ви засобами від  El Corazon? Які з них стали улюбленими?


2 коментарі:

  1. Я колись недооцінювала користь таких засобів. а тепер без них не уявляю життя)

    ВідповістиВидалити
  2. Мала колись таке масло - воно фантастичне. І зараз користуюсь айронхардом - суперсткий він, але від аромату мені аж очі щипає 😞

    ВідповістиВидалити