06 липня 2016

,

Faberlic "Maldivian Cruise"


Всім привіт! Сьогодні піде мова про класику, а саме про неймовірний червоний лак від марки "Faberlic"
Напевно у кожної жінки в колекції лаків знайдеться червоний колір. Ну хоча би його відтінки :) Я дуже люблю червоні відтінки - вишневий, марсала, глибокий червоний - це обов'язкові варіанти. 
Червоний колір - колір пристрасті і жіночності. Чесно сказати, саме з таким манікюром я почуваюся більш впевнено, аніж з синім чи нюдовим.. 
З маркою "Faberlic" я знайома не дуже тісно, але все, що я пробую мені подобається. Цей красунчик не став виключенням і сьогодні я хочу розказати про свої враження від його використання. 
Отож, приємного читання :)










Цей лак був подарунком чарівної дівчини блогера  Аleno4ka87 , за що їй ще раз дякую!) Найцікавішим було те, що якихось мега вражень я навіть не очікувала. А все через те, що це був перший лак від "Faberlic", який я пробувала.

Почнемо з того, що колір дуже гарний і насичений. Тобто він дійсно правильний червоний, без всяких відтінків і переходів. 
По-друге, він не має неприємного аромату, як більшість лаків для нігтів. В ньому стільки віддушок, які зовсім мене не дратують і в кімнаті не стоїть це їдкий запах..
По-третє, лак добре наноситься. Він не розтікається і не лягає плямами. В один шар цілком непогано виглядає. Я все ж наношу в два шари, так колір більш насичений.



Як висновок: 
1. Лаком користуватися саме задоволення. Приємний аромат, не розтікається, швидко сохне.
2. Коли висихає, нігті приємно пахнуть. 
3. Я його наношу на укріплюючий лак від "El Corazon", про який я писала тут . Зверху нічим не покриваю і лак тримається 3-4 дні. Потім на краях починає стиратись.

Отож, однозначно рекомендую! Тільки в каталогах знайти не можу, щоб зорієнтувати по ціновій категорії.. 
Розкажіть в коментарях, чи пробували ви лаки від "Faberlic"? Які у вас враження?

1 коментар:

  1. Лак з приємним ароматом це просто чудово! Гарний колір! Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити