14 липня 2016

,

Nivea - Олія для губ "соковита малина"

Всім привіт!
Багато хто пробував цю олію для губ. І я не стала вийнятком :) Користуюся цим продуктом я вже дуже давно. Тепер хочу розказати вам про свої враження.
Отож, якщо ви ще не пробували цей засіб або якщо пробували і хочете порівняти відчуття - ласкаво прошу :)
Здається, вперше про олію я почула десь на просторах youtube. Якось не надала тоді цьому значення. Я рідко щось мащу собі на губи..
Але одне діло, коли чуєш про якийсь засіб і зовсім інша справа, коли бачиш на власні очі, ще й тримаєш у руках. Отож, я не встояла перед своєю дівочою цікавістю і цей чудо-продукт опинився у мене в руках.

Упаковка. Мені подобається, що ця баночка продається надійно запакованою. Крім того, вважаю вдалим рішенням тару у вигляді металевої баночки. Чула по відгукам, що не всім подобається мазюкатись губами в банці)) Мене це ніяк не дратує. 
Баночка зручна і компактна, легко вміщається як в косметичці, так і в кишені пальто, наприклад. Її приємно тримати в руках в процесі користування. Щільно закривається і не так легко одразу зняти кришку - ще один плюс. Адже в косметичці вона не відкриється і не замастить все довкола.

Аромат. Хто любить малинку - тому пощастило) Аромат хороший, не нав'язливий. Пробувши в користуванні більше року, аромат і досі наповнює баночку. 

Враження. Як не дивно, мені приємно користуватися олією. Я не відчуваю липкості чи неприємної жирності. Все так як треба. При нанесенні губи миттєво стають зволоженими і не побоюся цього слова, спокусливими. 

Використання. Олію я наношу як самостійний зволожувальний продукт або за деякий час перед нанесенням матових помад чи олівця. Таким чином, губи не будуть пересушені.

Висновок. Я задоволена цим продуктом. Я б, напевно, хотіла спробувати й інші ароматні олії, але вони настільки економічні у використанні, що цієї мені вистачить ще надовго) 

Поділіться своїми враженнями від олій Nivea. Які аромати є у вашій косметичці?)

2 коментарі:

  1. Я такий маю, але не малину, а макадамський горіх. Він пахне як морозиво. А ось про малину чула, що запах хімічний. Видно кому як) але враження в мене такі самі- дуже сподобався, але користуюсь ним переважно наніч)

    ВідповістиВидалити
  2. В мене така ж баночка) Користуюсь нею переважно взимку - влітку більше люблю натуральні бальзами

    ВідповістиВидалити