23 березня 2016

, ,

Подарунок-виграш з сайту Banggood


Всім привіт!

Цей пост буде не таким, як усі попередні. Сьогодні я розповім вам про виграш ... сукні!)
Час від часу я беру участь в міжнародних розіграшах, які проводять закордонні б'юті-блогери в своїх друкованих блогах. В принципі, як і більшість людей на планеті, я зрідка подумувала про те, що все це можлива підстава .. І все ж продовжувала брати участь)) Ось такий я реаліст)





Одного разу чоловік прислав мені на пошту посилання на конкурс, де переможець, а точніше їх повинно було бути аж троє, отримує сукню в подарунок. Цей конкурс мене зацікавив тим, що сукню можна було вибрати самому і під свій розмір на сайті Banggood.com
Я вибирала дуже ретельно, навіть чоловіка підключила до цього захоплюючого заняття)) В результаті зійшлися на варіанті в чорно-білому кольорі з чорною мереживною вставкою майже під грудьми. Верх до вставки білий, низ чорний і по довжині трохи нижче коліна. Я була в захваті від цієї сукні. За ціною не пам'ятаю вже скільки воно коштувало .. Правда тоді і долар був нижче)
Загалом виконавши всі умови конкурсу, як-то і заспокоїлася, не подавала великої надії на виграш .. Як тут в день оголошення результатів я побачила своє ім'я !! Ось це поворот!) Ще якийсь час, перш ніж написати організатору свої координати, я не могла повірити в побачене і довго приходила до тями)) Коли заспокоїлася, чоловік допоміг мені написати дівчині-організатору свої координати, адресу і телефон ..
Стали ми чекати посилку. Я думала, що йти буде довго і приготувалася до очікування тижні так в 3-4 точно) І ось в ящику я бачу папірчик з пошти - заберіть бандероль. Я в той момент чекала пару посилок .. У роздумах, що ж мені прийшло з усього очікуваного добра, ми побрели на пошту разом з чоловіком. Отримавши якийсь невеликий щільний пакетик, я все ще не вірила, що це сукня) Минуло від сили тиждень-півтори .. На дотик всередині було щось м'яке. Відкривши посилку вже вдома, я була в шаленому захваті і одразу ж почала міряти заповітний подарунок!)) Забула сказати, що вибираючи розмір на сайті, я кілька сумнівалася чи підійде воно мені .. Ніби й мій розмір, та ось було б краще якби трохи більше .. Загалом вибравши найоптимальніший варіант із запропонованих і думаючи, що якщо помилюся з розміром, то все одно буде кому подарувати, я в підсумку не прогадала і сукня на мене ідеально сіла) А головне, що за стилем вона навіть універсальна) в такій можна і в офіс, і на ділову зустріч і навіть на побачення або сімейне свято))
А ще хочу сказати, що розіграші проводять різні люди - сумлінні і не дуже. Головне те, що потрібно навчитися довіряти, раз зважився взяти участь .. Те, що повинно бути твоїм - твоїм і буде :-)

А що Ви отримували в подарунок в конкурсах, де шанси один на мільйон?))

8 коментарів:

  1. Поздравляю! Платье и правда классное!
    приглашаю на мой розыгрыш ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Классное платье. :)
    А почему нет твоего фото в нём? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да, платье замечательное) фото непременно ещё будут. Просто с погодой беда, а дома не очень красиво выходит.

      Видалити
  3. Замечательное платье! Поздравляю! Я Алена, буду рада знакомству) Подписалась на блог)http://alyonapsel.blogspot.com заходи в гости, у меня как раз розыгрыш проходит и френд марафон. Присоединяйся)

    ВідповістиВидалити
  4. Красивое платье, но хочется взглянуть на него на тебе ))

    ВідповістиВидалити