21 березня 2016

, ,

Дезодорант проти гіпергідроза Dry Dry. Мій досвід


Дівчатка, всім привіт!
Хочу поділитися відгуком на дезодорант проти гіпергідрозу Dry Dry.

Я довго вагалася перед цією покупкою, читала в інтернеті відгуки, багато гуглила .. Потім ще довгий час шукала аналоги, порівнювала ціни. Справа в тому, що як для дезодоранту ціна була зависокою, і я дуже боялася якщо раптом він мені не підійде - адже не віддати нікому, не подарувати.. Все ж, відкинувши сумніви і зважившись на покупку, я не пошкодувала. Купила його в аптеці, в звичайних магазинах такі не продаються.



Упаковка невеликого розміру, в руці тримати зручно. За консистенцією - це рідина, причому спиртова. Мабуть за рахунок цього він і допомагає. До запаху можна звикнути, він скоро випаровується. За інструкцією можна застосовувати не тільки в пахвових впадинах, але також і на шкірі стоп. Мені це ні до чого, тому про цю функцію розповісти не зможу.
Згідно з рекомендаціями виробника, застосовувати даний засіб потрібно не частіше 1 разу на 3-5 днів. Я мазала кожні три дні. Мене це влаштовувало. Наносити після душу, години за дві до сну, на суху і чисту шкіру.
З власного досвіду звичайно можу сказати, що ефект є. Але всі ми різні .. Флакон економний. Я користуюся місяці 3-4. У мене ще більше половини залишилося.
Підводячи підсумки можу сказати, що на даний момент - це моє спасіння. Крім того, це моя суто особиста думка, що грунтується на моєму ж досвіді. Я не можу ручатися за кожного, не стверджую, що Вам це допоможе ..
Якщо Вам цікава тема дезодорантів, можете заглянути в попередні статті- Майстер Клас: Дезодорант своїми руками и совсем короткий отзыв на некоторые дезодоранты Флешмоб. Косметичні запаси

А якими марками дезодорантів Ви користуєтеся? Які подобаються, а які більше не купите?)

4 коментарі:

  1. Я читала, что от подобных дезодорантов после нанесения может появиться ощущение зуда или жжения. Это правда?
    Я в последнее время пользуюсь Crystal-ом, очень довольна. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такое конечно возможно при условии, что у Вас чувствительная кожа. Для этого есть Dry Dry Sensetive. Кроме того, если этот дезодорант наносить на раздражённую или влажную (не до конца высохшую кожу)- может быть такая реакция. Сама таким грешила и наносила после эпиляции - чуть щипало и зудело, но очень скоро всё приходило в норму.
      Я пользовалась кристаллом, покупала в аптеке, марки я не помню.. Мне он не помог, к сожалению. Поэтому я решилась на такие радикальные изменения)

      Видалити
  2. У меня точно такой же. Самое странное то, что никогда не страдала проблемой потоотделения. А потом как-то попробовала в каком-то бьюти боксе попался, только не драй драй, а кажется, антикап или как-то так назывался. И с того времени с обычными дезодорантами подмышки намного мокрее :( Так что "спрыгнуть" с таких продуктов потом невозможно(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я привыкания не боюсь, потому как мне вообще дезодоранты масс-маркета не помогают. А вообще сама ситуация весьма печальна

      Видалити