25 березня 2016

Світ очима нормальної людини, або мій досвід користування лінзами

Всім привіт!
Хочу сьогодні розповісти вам про мій досвід у світі офтальмології) Коротше, як я мала справу з лінзами!))
Трохи передісторії. Зір мій став погіршуватися в класі так шостому. Звичайно ж я комплексувала, до лікаря категорично йти не хотіла і вигадувала всілякі відмазки. Така я підступна людина .. Все ж довелося сходити до окуліста - мені виписали окуляри ...


 Ну не все так погано було, окуляри-то потрібно було використовувати тільки при роботі з ПК, перегляд ТБ і в них я бачила те, чого писалося на дошці нашими вчителями в школі) Я соромилася і не любила в них ходити, при кожному зручному випадку я їх ховала в чохол .. Відповідно бажання відвідувати систематично окуліста у мене не з'явилося. Я ігнорувала і уникала будь-яких розмов про мою проблему. Дійшло до того, що на огляді в 10му класі я потрапила під роздачу і мене в терміновому порядку направили в офтальмологічну клініку! Мені виписали нові окуляри. Розумієте серйозність ситуації, так?)) Це вам не жарти жартувати - чотири роки не перевіряти зір. Вибрала найвитонченіші і малопомітні. На жаль, фото цих окулярів або мене в них не збереглося. Наступний мій похід до окуліста стався аж через 5 років! Так, я сама сталість і відповідальність))) Тепер у мене були круті гарні і навіть сексуальні окуляри в чорній класичній оправі)


Ці я люблю звичайно і навіть не соромлюся в них і на вулицю вийти, і в магазині побродити, тому як ціни погано видно ... (Так ось, я трохи втомилася так часто ходити в окулярах і довго виношувала ідею придбати собі лінзи. Ну ясне діло, я хотіла собі тільки кольорові, але вирішила не шикувати, а спробувати спочатку звичайні. Походила по клініках, почитала в інтернеті ... в результаті вибрала ту саму клініку, в яку мене направляли в 10му класі)) мене оглянув лікар, перевірив зір, підібрала лінзи в мою оправу (адже пора вже міняти було, минуло ще 3 роки з останнього візиту))) Я заявила, що хочу і звичайні лінзи. Мені підібрали, навчили одягати - взагалі легко. У мене ще нігті були нарощені (трійка) і так жваво одягала ніби не в перше, а лікар все дивувалася))
Ще купила собі класний дорожній набір для лінз, такий милий і дівочий) І ось тут відбулася цікава ситуація. Я, як людина, яка вперше купила такий аксесуар, звичайно не розбираюся в рідинах, в яких ці лінзи зберігаються .. Я чекала допомоги від дівчини на ресепшені, яка все це і продавала. Я вирішила взяти на пробу невелику баночку, хоч і ціна мене відштовхувала .. В результаті, коли він у мене закінчився, я поїхала брати ще і що ви думаєте? Ця дівчинка продала мені краплі для очей, а не розчин! Виходить мої лінзи весь час зберігалися в краплях, а не в розчині. Я була в шоці. На баночці не було ні слова українською або російською мовами. Якби я зрозуміла, що це не те, що мені потрібно ?! Вдруге я взяла вже розчин. Цей інцидент залишив в душі неприємний осад. З приводу лінз, брала я ті, що на місяць користування, тому що на довший термін вже майже не випускають. Крім того, не повторюйте моїх помилок. Мені чітко в клініці сказали, що якщо хоч найменше нездужання, кашель, болить горло або нежить, то лінзи категорично не можна носити. Ха! Заборонити то заборонили, а ось причину і наслідки не пояснили. Я вже настільки звикла бігати в лінзах, що коли трохи прихворіла, то від лінз не відмовилася! Адже мені так було зручно в них, особливо на роботі. Як результат у мене дико почервоніли очі, вечорами в них була немов Сахара. Чесно сказати, я навіть злякалася. Поки записалася на прийом до свого лікаря, випадково від знайомого дізналася що це кон'юнктивіт. Лікар це підтвердила і сказала лінзи відкласти вбік на довгий час. Виписала мені дорогі краплі-антибіотики, що я прочитав їх склад і побічні дії навідріз відмовилася капати в себе цю погань і обійшлася звичайними краплями за десятку гривень. Лінзи я носити перестала, термін їх закінчився. Нові поки не брала. Може повернуся до них, але пізніше. Одне можу сказати точно, в лінзах я відчула себе людиною! Якщо Ви ходите в окулярах, або ж доводиться їх одягати час від часу - спробуйте хоч раз лінзи. Це як ковток свіжого повітря. На носі нічого не заважає, макіяж відмінно видно, під час дощу або снігу нічого не капає на окуляри і при зміні температур нічого не пітніє)) Це дуже круто! Незважаючи на мої проблеми з очима я все одно задоволена і хочу ще!))

А Ви носите лінзи? Або віддаєте перевагу окулярам?) А якщо у Вас хороший зір - то Ви просто щасливчик!

3 коментарі:

  1. Я лет 10 носила линзы. Еще в средней школе начало зрение сильно падать- глаз не успевал за моим ритмом роста - что-то такое. Очков стеснялась, уговорила родителей купить линзы. О, как мне нравилось) Очки носила в основном дома. Ну потом повзрослела, комплексы подросткового возраста прошли и стала очки носить и на работу и вне дома. Но про линзы тоже не забывала , иногда даже цветные брала. Но со временем стала замечать, что в линзах мне все менее комфортно- носить больше 8 часов, даже с увлажняющими каплями не могла. А потом таки решилась на лазерную коррекцию зрения- очудо) Это было самое лучшее решение за много лет)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое за проявленный интерес)
      Я тоже со временем перестала комплексовать и даже выходила на улицу в очках) Многие даже покупают себе "пустышки" - это же модно)
      А вот про коррекцию страшно думать, потому что у знакомой потом осложнения пошли.. Хотя она дама в возрасте и это, в принципе логично было ожидать. Но мне всё равно сложно даже думать об этом. Никогда не знаешь чем процедура может обернуться именно для тебя, ведь все мы разные.

      Видалити
  2. Дуже схожа історія з окулярами)
    Ношу лінзи вже чотири роки, перша пара була на три місяці, але мені вони були не зручні
    Зараз практично не зраджую одній марці лінз, бо мені в них зручно)
    Ношу лінзи десь десять-тринадцять годин на добу сім днів на тиждень. Окуляри ношу лише коли завал на роботі і з монітору не вилізаю і коли сильна застуда. Навіть при нежиті ношу лінзи - просто використовую краплі для очей і частіше роблю вправи)
    Кон'юнктивіт траплявся кілька раз, але це не з вини лінз, просто щось потрапляло в око і я умудрялась влізти в них не вельми чистими руками)
    Тут дуже важливо підібрати зручні лінзи - я ношу досить жорсткі і мені так комфортно. З м'якими мені постійно щось натирало і очі були як у кроля.

    ВідповістиВидалити