18 березня 2016

,

The Liebster Blog Award. Частина друга

Всім привіт!
Мені шалено незручно, я б навіть сказала соромно) Майже рік тому, я вже публікувала пост з такою назвою - мені передали естафету, де я відповідала на питання. Але тоді в коментарях мені адресували ще питання) Я їх собі зберегла, але так відповіді і не дала ... Тепер, нарешті діставшись до них, я все ж дам відповідь!)

Питання мені адресувала Инесса , у неї в блозі багато цікавої інформації - заходьте до неї в гості) Отже, приступимо)

1. Які якості Ви цінуєте в людях?
Я ціную відкритість і ненав'язливість. Гарне почуття гумору, вміння зрозуміти і не засуджувати не знаючи ситуації людини.

2. Ваш найяскравіший спогад з життя.
Думаю, це моя поїздка, причому самостійна, в чудове і красиве місто - Львів! Я в нього закохалася і поверталася сюди не раз .. Ще й залишилася тут))

3. Чого б Ви хотіли досягти в житті?
Ох багато чого .. Мені тільки дай волю помріяти) Ну а якщо серйозно, то я хочу велику дружну сім'ю) Мені не так важлива кар'єра, скільки любов і сім'я)
Крім того, мені подобається писати. Я можу писати годинами і на різні теми. Хотілося б колись зайнятися відеоблогінгом, ще написати книгу, видати її)

4. Яка тема написання відгуків Вас надихає найбільше?
Так якось не можу сказати однозначно. Я просто люблю писати, говорити ... Ділитися своєю думкою про щось. Мій блог навіть не має конкретної теми, все в купу)

5. З чого складається Ваше життя, хобі?
Я багато чого перепробувала) Захоплювалась скрапбукінгом, вишивкою нитками і бісером, в'язанням, останнім часом займалася прикрасами в стилі канзаші. До речі, можете відвідати групу Вконтакті Hand Made «Запоріжжя». Вона страшенно занедбана, тому що у мене на даний момент немає можливості викладати нові бантики, тобто їх фото .. Але сам процес роботи в стадії активності. Якщо що - звертайтеся)

6. Які капризи Ви б хотіли, щоб виконували чоловіки?
Я жінка не примхлива, якщо що) Та й заміжня вже - мені чоловіки ні до чого)) Але, мій чоловік, мій коханий чоловік, поважає мої інтереси і бажання. Чого б мені не хотілося - він намагається виконати)

7. Як Ви сприймаєте відмову від косметики?
Так цілком нормально) Я не залежна)

8. Щоб Ви хотіли змінити в своєму житті?
Напевно, спосіб життя. Моє харчування. Зараз я якраз в цій стадії. Про це я буду розповідати трохи пізніше)

9. Ваш рецепт щастя?
Я щаслива, коли мої близькі здорові і все у них добре!) Коли за віконцем сонечко, а над головою мирне небо!

10. Які косметичні бренди Вас вразили найбільше і чому?
Ем, тут важкувато буде. Вражень я не відчувала. Напевно більше захоплення) З недавнього часу я виступаю моделлю для різних макіяжів - це такі приголомшливі відчуття) Так ось, я раніше тільки на словах розуміла різницю між мас-маркетовскою косметикою і професійною. А ось тепер на своїй шкірі відчула різницю! Які чудові можуть бути пензлі, якою якісною і стійкою може бути професійна косметика) Це чудово)

11. Що для Вас блог?
Перш за все, це мій спосіб самовираження і спілкування) Мені подобається писати і розкривати якусь тему) Мені шкода, що я так надовго його закинула, але я обіцяю виправиться і писати статті частіше)

Ну ось і все) Сподіваюся Вам сподобалося. Залишу ТУТ посилання на попередню статтю, може кому буде цікаво почитати) Якщо у Вас є питання, можете сміливо їх писати) А також додавайтеся до мене в соц. мережі - будемо знайомитися ближче і дружити!)

2 коментарі: