28 квітня 2016

, , , ,

Сульсена - рятівник №1 від набридливої лупи

Красуні, привіт!) Розкажу я вам сьогодні про класний лікувальний шампунь від українського виробника. Цьому засобу вже багато років, про нього знають ще наші мами. Нарешті з ним познайомилася і я. 
Під цією назвою є декілька продуктів - шампунь-пілінг, шампунь, паста, олія для волосся, крем, що стимулює ріст волосся і навіть є маска для обличчя від акне. В моєму випадку я пробувала шампунь і пасту 2%, але про пасту розказувати не буду, тому що терпцю мені не вистачило її використовувати через сильний специфічний аромат.. 









Трохи передісторії. Не пам'ятаю як давно мене мучила лупа і з чого це все почалось. Зате я пам'ятаю часи, коли її ще не було) Так от.. Довгий час я не надавала ніякого значення цій неприємності - ну була і була. Дискомфорту вона не викликала, а я була підлітком, якому на все було якось.. байдуже. Так було до того часу, поки шкіра голови мені не почала неслабенько так свербіти! От тоді я і почала задумуватися і шукати рішення своїй сверблячій проблемі.


Я відвідала не один форум із відгуками, перечитала не одну пляшечку з різними засобами від лупи. Але не наважувалась на жоден. Просто не могла вирішити, що взяти. До речі спочатку я пробувала пасту і вона мені через свій аромат відбила бажання в подальшому користуванні. Ще й волосся не вивітрювалось довгий час. 

Тим часом, коли цей свербіж стало неможливо терпіти (напевно це мене вже так підганяли в бік аптеки) - я просто пішла в аптеку і взяла цей шампунь. В той же ж день вимила волосся. О диво - пропав свербіж! Я була приємно вражена і нарешті заспокоєна) Найцікавіше те, що я відчувала як свербіж зникає в процесі миття голови. 

Всі заявлені виробником ефекти від використання сульсени я відчула на собі. До речі, шампунь пахне приємніше за пасту) Колір приємний оранжевий. Я беру потрібну кількість шампуню і розмилюю в долонях. Наношу виключно на корені, масажую шкіру і залишаю в такому вигляді на три-п'ять хвилин. Волосся промиваю два рази. Хочу відзначити, що сильної піни від шампуню не очікуйте. Вже після першого використання я помітила видимий результат, як в рекламі head&shoulders)))

На одному з форумів писали, що впродовж тижня може з'явитися більше лупи, а потім вона зникає - і це нормально. Стосовно цього не знаю, бо за собою такого не помічала. 

Купувала я шампунь в аптеці, приблизно в лютому-березні. Користувалась я по мірі потреби в митті волосся. До речі, шкіру не сушить, і це плюс. За деякий час, як мені полегшало, я це діло закинула і почала використовувати звичайні шампуні. Все було нормально. А от нещодавно свербіж повернувся і я знову дістала сульсену) Працюємо за тією ж схемою))

Одним словом, поки що від лупи я не звільнилася до кінця. Думаю, що все ж треба мені підключати в поміч шампуню мою улюблену пасту.. Як буде позитивний результат - обов'язково поділюся відгуком. Просто знаю, що у багатьох лупа з'являється навіть від "неправильного" шампуню. Дуже надіюся, що ця стаття стане вам у нагоді)

Якщо ви стикалися також з цією проблемою, розкажіть, що допомогло її позбутися)

2 коментарі:

  1. Мой муж сейчас страдает от этого. Пользуется специальным шампунем от перхоти,но пока результата нет ((

    Если не поможет в течении месяца, то куплю шампунь, который ты советуешь

    ВідповістиВидалити
  2. О, я теж ним користувала. Але в поєднанні з такою ж пастою. Допоміг бездоганно

    ВідповістиВидалити