25 лютого 2015

, , , , , ,

Мої креми для рук. Відгуки і загальні враження

Всім привіт!
Хочу сьогодні розказати про свої креми для рук. Їх всього три, і про кожен я розкажу окремо.





Навіть і не згадаю коли і де я купила цей крем. Загальне враження непогане. Запах дуже приємний, і в той же час зовсім не нав'язливий. Це плюс. Але є і недоліки, принаймні для мене. Наприклад те, що він досить рідкуватий. Вбирається швидко і добре, жирних слідів не залишається. Але в період холодів і геніральних прибирань для мене такої поживності недостатньо - за деякий час шкіра знову суха, правда не так сильно, як до використання крему. Ця серія підійде для більш теплої пори року або ж для менш проблемних ручок :)




Цей яскравий і сонячний тюбик від Yves Rocher мені прийшов в одному з замовлень на їхньому сайті. Чесно кажучи, такий соковитий і гарненький крем навіть приємно тримати у себе в косметичці або сумочці, не соромно дістати в громадському місці ручки помазати :) Дуже приємна упаковка - якесь матове покриття - постійно торкаюся упаковки)) Цей крем виявився для мене загустий. От не догодиш мені)) Насправді його складніше розтерти через густу консистенцію, він розподіляється не зовсім рівномірно і не зовсім так, як хотілося б мені. Зволожує добре, але є легка жирна плівочка на поверхні шкіри. Це відчувається, якщо через деякий час ви помиєте руки або покористуєтесь речами з глянцевою поверхнею. До кінця незрозумілі відчуття - поки не вирішила, чи буду брати крем знову. Мабуть, його упаковка мені подобається більше, ніж дія на моїй шкірі ..


Крем-бальзам від ТМ "Домашній Доктор" я купила взагалі практично випадково. Були з чоловіком в магазині побутової хімії і я побачила це диво) Так як у мого чоловіка проблеми зі шкірою рук  - я зазіхнула на напис і купила його. Коштував взагалі копійки, за старими цінами звичайно ж. Крем дуууже жирний - мені абсолютно не сподобався. Консистенції середньої, запах трав'янистий і ненав'язливий. Ось думаю спробувати його на ніжки - можливо буде доречніше. Саме цей крем (а це єдиний крем цієї ТМ, який я пробувала) точно не для моїх рук, причому в будь-яку пору року ..


Якими кремами ви користуєтеся в зимовий період? Чи користувалися кремами, представленими в даній статті? Якими засобами підтримуєте зволоженість вашої шкіри рук?



0 коментарі:

Дописати коментар