06 лютого 2015

, , , , ,

Романтичний настрій на двох..

Дівчата привіт!)
Не за горами найромантичніше свято в році - День Святого Валентина!) У цього дня якась особлива атмосфера, яку неможливо передати словами ... Цей день немов створений для двох. Є Ви і Ваша половинка - це справжнє щастя ^^


Звичайно, ми ретельно продумуємо вибір подарунка для своєї половинки. Враховуємо вподобання і смаки) Бігаємо по магазинах, готуємо смаколики, навіть майструємо щось руками - все залежить від нашої фантазії)

Хочу сьогодні розповісти вам про варіант подарунка для коханого або коханої, на випадок якщо пост читають хлопці)

Зовсім не секрет, що люди на планеті діляться на два типи: чай і кава)) Це, звичайно ж, жарт) Але, як в кожному жарті, в цьому теж є своя частка правди.
Трохи передісторії ..
Був такий період у моєму житті, що мій улюблений знаходився за кілька сот километрів від мене. У буквальному сенсі, на іншому кінці країни. Коли він приїхав, привіз у подарунок чудові пакетики з чаєм) Я останнім часом переконаний кавоман, але чай я теж із задоволенням п'ю) А зараз я поясню, чому такий чай може стати відмінним подарунком для цього особливого свята ...


Перший пакетик мав солодкуе назву "Шоколадна феєрія" - він дійсно був солодкуватий) У його склад входять шматочки сушеної полуниці, малини, червоної смородини, а також шоколадні крапельки) Приголомшливий чай! Пахне чудово) Всі шоколадні крапельки я вже практично доїла) Яка там тепер мені кава ..)


Другий пакетик був ще солодше) Чай мав найромантичнішу назву з усіх чайних назв, які я коли-небудь зустрічала на полицях супермаркетів)


В цьому чаї присутні, а точніше майже вже немає - адже я їх повибирала))), солодкі цукрові середечкі, шматочки полунички і ягідки червоної смородини. Запах нереально ніжний і смачний) Заварюю ці чаї по черзі, час від часу - п'ю із задоволенням)

Впевнена, такі чаї не залишать нікого байдужими .. Вони зігрівають душу, серця і звичайно ж прохолодні ручки, особливо в холодну зиму.
Спробуйте хоча б ковток - не пошкодуєте) Купити їх можна практично у всіх великих супермаркетах - в спеціальних відділах, на вагу. Там вже є з чого вибрати)
Сподіваюся цей пост був корисним і цікавим)

А що Ви зазвичай даруєте своїй половинці?)
Чи любите подібні чаї? Або може не зраджуєте каві ні в якому разі?)) Мені дуже цікаво дізнатися Вас ближче ..)



5 коментарів:

  1. Виктория где покупали ?) Хочу чай с сердечками))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Покупали в обычном супермаркете, в отделе чая на развес. Например, в Ашане можно посмотреть) Сейчас очень много таких точек продаж)

      Видалити
    2. Спасибо :) Что-то подумала, что через и-нет магазин

      Видалити
  2. Никода не слышала даже, что бывают чаи с такими необычными добавками! ::)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. сама иногда удивляюсь, сколько всего появляется нового)

      Видалити