15 лютого 2015

, , , , ,

Відгук на мініатюрки "Dove"

Всім привіт!
Сьогодні хочу поділитися з вами відгуком на мініатюри "Dove".
Був у мене набір з 4-х мініатюрок в прозорій косметичці. Це був подарунковий набір, який мені відповідно подарували)) Навіть не пам'ятаю, який продукт був четвертим - десь я його посіяла ...) Тому розповім про враження використання решти трьох)


Почнемо..

Прозора косметичка у мене відразу ж знайшла застосування під різні зарядки для гаджетів. Дуже навіть зручно.
                                                                              1. Шампунь 

Шампунь приємний. Консистенція досить густа. Якщо придивитися на фото - в складі дрібні шімерні часточки) Це дуже мило, дуже по-дівочому ..) Запах дуже і дуже! При використанні отримуєш купу задоволення. Піна інтенсивна. З одного боку це дуже добре - з одного разу волосся промивається. З іншого боку - воно промиваються до скрипу, а це вже не дуже корисно для нашого волосся.

Мої особисті спостереження: ефекту чистого волосся у мене вистачає рівно на 1-1,5 дня. Мені цього замало. Я дуже не люблю коли коріння стають сальними і висять як ... кхм ..
Цей шампунь не для мене. Точніше не для мого типу волосся.









2. Гель для душу

Як заявляє виробник - це крем-гель для душу. Відчуття хороші, ніякої стягнутості немає і не було. Піниться добре, змивається теж без проблем. Шкіра у мене не суха, тому мені важко стверджувати про зволоження.
Якщо мені не зраджує пам'ять, колись у мене була повнорозмірна версія подібного гелю. Хіба що з іншим ароматом)
Непоганий варіант - з часом візьму ще.











3. Молочко для тіла

Подібними продуктами я користуюся ну дууже рідко. Немає у мене потреби.
Це молочко я використовую на руки замість крему. Тим більше, що цю мініатуюрку зручно носити з собою в сумочці.
Консистенція густа. Запах кремовий. Поглинання відмінне, шкіра рук зволожена. Ніякої "плівки", як буває при використанні багатьох кремів, немає. До речі жирності на руках я не відчуваю. Тверда "5".












Наскільки я встигла зрозуміти і поспостерігати, з цієї ТМ мені підходять тільки гелі і зволожуючий засіб, в даному випадку молочко. З шампунями я ну ніяк не можу подружитися ... Марка досить прийнятна, просто потрібно знайти свій "продукт".

А Вам подобається ТМ "Dove"? Якими засобами Ви користувалися? Що підійшло, а що категорично більше не станете використовувати?

0 коментарі:

Дописати коментар