01 лютого 2015

, ,

Корисні цукерки. Готуємо разом

Всім привіт!)
Не знаю як ви, а я просто не уявляю себе без солодощів) Я дуже люблю ці непотрібні калорії ... Нічого не можу вдіяти з цим. Звичайно я шукаю способи, щоб зменшити кількість шкідливих речовин, що надходять в мій організм))
Я полюбила чорний шоколад, тепер він для мене смачніше за молочний і навіть, білий!) Крім того, я пробую рецепти приготування домашніх цукерок, які містять менше ненатурального цукру. Або не містять його взагалі.
Нещодавно натрапила на цікавий рецепт в интернеті. Хочу і з вами поділитися ним :)






Ось такий рецепт я знайшла на просторах всесвітньої павутини

Полезные конфеты из сухофруктов, в которых нет ни красителей, ни вредных консервантов.

Количество конфет: 15–20 шт. (зависит от размера)
Ингредиенты:
Курага — 100 г
Финики — 100 г
Сушеные бананы — 100 г
Смесь орехов (миндаль, кешью, фундук) — 100 г
Свежевыжатый апельсиновый сок — 60 мл
Семена кунжута для обсыпки

Приготовление:
1. Курагу и финики на 2–3 минуты замочить в горячей воде, после чего тщательно промыть и обсушить. Удалить косточки из фиников.
2. Пропустить через мясорубку сухофрукты и орехи (или воспользуйтесь блендером).
3. Смесь тщательно перемешать. Добавить сок.
4. Берем в руки немного полученной массы и, сжимая ладонь, формируем шарик. Даем немного подсохнуть. Лепим следующую конфету.
5. В конце конфеты обвалять в семенах кунжута. Уберите в холодильник.

P. S. Когда приготовите массу из сухофруктов, обязательно попробуйте на вкус. Возможно, вам захочется добавить немного меда (я не добавляла, т. к. мне нравится небольшая кислинка в кураге). У меня вышло 15 штук по 38 грамм.
Приятного аппетита!
Але я його змінила на свій смак :) Тому надаю і свій варіант теж)

Складові:
Курага - 200 г
Чорнослив - 200 г
Родзинки - 100 г
Мед - 2 ст.л.
Трохи апельсинової цедри
Кунжут для обсипання

Нічого я не замочувала і не запарювала) Просто пропустила сухофрукти і цедру через м'ясорубку.
Додала мед і перемішала

Потім зробила кульки і обваляла їх в кунжуті


Поскладала це все в упаковку з-під шоколадних цукерок, просто так було зручніше. Ось стільки у мене вийшло..






































Наостанок трохи корисної інформації :)
Сухофрукти - абсолютно натуральний продукт і справжня скарбниця вітамінів і мінеральних речовин. Вони містять магній, нормалізують артеріальний тиск, калій, який поліпшує роботу серця і стан центральної нервової системи, кальцій, необхідний для зміцнення кісткової тканини, нігтів і волосся, залізо, що підтримує рівень гемоглобіну, пектин і клітковину, що стимулюють роботу кишківника.
Крім того, кожен сухофрукт має тільки йому властиву цілющу дію на організм. Груша і чорнослив інтенсивно впливають на стан шлунково-кишкового тракту і допоможуть позбутися від хронічних закрепів і вивести токсини і баластні речовини з кишківника. Курага, урюк або кайса добре впливає на стан серцево-судинної системи. Інжир нормалізує діяльність щитоподібної залози, а сушений фінік підвищує працездатність і допомагає при головному болю, застуді. Папайї приписують властивості афродізіака, а родзинки народні цілителі радять приймати при бронхіті і сухому кашлі.
Існує усталена думка, що свіжі фрукти набагато корисніше сушених. Але це не зовсім так. Сухофрукт містить в собі концентрат найбільш цінних речовин стиглого плода, щойно зірваного з дерева. А лежані «свіжі» фрукти на полицях магазинів у міру збільшення терміну зберігання стають все менш цінними, втрачаючи в процесах розпаду корисні сполуки і елементи. Звичайно, якщо зірвати, наприклад, грушу з гілки дерева і негайно з'їсти, то користі від такого «перекусу» буде значно більше, ніж від поїдання сушеного плода.
 Пробуйте міняти складові і бажаю Вам натхнення! Смачного!



6 коментарів:

  1. Супер, спасибо. :) Надо попробовать. А ещё можно конфетки не делать, а полученную массу есть ложкой. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. можно) раньше делали что-то похожее. добавляли еще туда лимон и мёда побольше - профилактика гриппа)
      в этот раз мне конфетами захотелось)

      Видалити
  2. Я ждала этот рецепт, ты прошлым постом заинтриговала :) Обязательно попробую!

    ВідповістиВидалити
  3. я сладкое не ем, не люблю, но такие вот штучки даже очень, мед, орехи сухофрукты, ем почти каждый день( спасибо за рецепт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. рада, что понравилось) я сама стараюсь есть больше полезных сладостей, чем пустых каллорий

      Видалити