09 лютого 2015

, ,

Термальна маска з женьшенем та жасмином

Дівчата, привіт!
Хочу сьогодні вам показати і розказати про термальну маску з женьшенем та жасмином.
Купила я її несподівано, вже підходячи до каси в магазині. І не пошкодувала.



Приємна маска, жовтувато-яєчного кольору. Нібито жовток намазувала)) Пахне приємно. Ліпкувата і наноситься неоднорідно) Проте, це аж ніяк не завадило мені отримати приємний догляд.
При нанесенні відчувається приємне тепло, яке не доставляє незручностей. Наносити маску слід на вологе обличчя, саме за рахунок води вона і нагрівається.

Як заявляє нам виробник: маска очищує обличчя від бруду, завдяки тому, що тепло відкриває пори. Крім цього, стимулює і освіжає втомлену шкіру обличчя. Підходить для всіх типів шкіри. Виробник Великобританія.
Купила я цей пакетик ще в минулому році. Першу половинку я використовувала знову-таки в минулому році, другу половинку недавно) Якось я про неї зовсім забула))
Відчуття приємні. Мені сподобалося. Якось давно пробувала щось подібне від марки Garnier Гель-сауна. Ось точно такий же ефект.
Напишіть мені, чи пробували ви що-небудь подібне? Чи допомагає вона при регулярному використанні?
Я без пробних масок не надто поспішаю купувати повнорозмірні продукти - ніколи не знаєш, як вони себе проявлять ..

5 коментарів:

  1. Никогда не видела такой маска, цвет очень жизнерадостный;))) Я практически никогда не использовала очищающие маски, только увлажняющие, поэтому опыта не было)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я когда то такой часто пользовалась) А потом она исчезла из магазина в котором я ее покупала, и я о ней забыла. Нужно посмотреть, может она снова вернулась в продажу :)
    Мне ее эффект нравился. Не то, что бы вау, но неплох. Вот жду ложечку уно для очищение пор, думаю после такой распаривающей маски будет уместно пройтись дополнительно по порам :3
    Недавно покупала тоже маску сауну Montagne Jeunesse самонагревающаяся маска-сауна Красная глина, мне очень понравилась :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. эта маска стала моей первой термомаской) покупала ее в магазине Watsons, но бываю там нечасто, поэтому больше пока не пробовала..
      а что это за ложечка уно?) не слышала раньше..

      Видалити
    2. это палка-ковырялка для прыщей и пор. Прыщи я конечно же ею трогать не буду, а вот поры скоблить после распаривания это самое оно.
      Увидела эту ложечку в деле впервые у своего косметолога.
      Себе заказала что то примерно такое http://irecommend.ru/content/instrument-dlya-chistki-litsa-i-por-aliexpress-blackhead-remover

      Видалити