29 січня 2015

, ,

Майстер Клас: Дезодорант своїми руками

Дівчатка, привіт!)
Ось він обіцяний пост про дезодорант)
Я дуже люблю всякі такі домашні приготування) Пробувала себе в миловарінні - виявляється це дуже цікаво .. Ось і вирішила спробувати зробити дезодорант. Для початку я погуглила. Виявляється, що промислові дезодоранти дуже шкідливі для нашого організму. У своєму складі вони містять небезпечні речовини, які наша ніжна жіноча шкіра вбирає як губка. Це тягне за собою проблеми зі здоров'ям - забивання потових залоз, хвороба Альцгеймера, руйнування жіночого гормону естрогену, рак грудей! Жахливо, чи не так?





Я, як майбутня мати, просто зобов'язана турбуватися подвійно про своє здоров'я. Саме тому, разом з покупними доглядовими засобами я користуюся і домашніми) Хтось скаже, що це маячня .. Що травам, наприклад, місце в полі або в хліві на обід корові, а овочам і фруктам місце в салаті. Нехай говорить) Мене не бентежить чужа думка з цього приводу.

Є у мого організму погана особливість - антиперспіранти не допомагають мені від пітливості. З запахом справи йдуть краще - він є, але не запах поту. Швидше як вологої тканини. Мені неприємно про це згадувати, адже ця проблема мучить мене ще з підліткового віку. Я була у ендокринолога, невропатолога. Брала заспокійливі, здавала кров на гормони. Результатів не було. Це дуже заважає в житті, на роботі, наприклад. Тоді я майже що змирилася з цим.

Нещодавно я відкрила для себе Deodorant Crystal Naturally Fresh, про який я згадувала ТУТ . Він виявився, для мене особисто, набагато дієвіше за всю цю розрекламовану єрунду. Крім того, я спробувала зробити свій дезодорант сама за рецептом з інтеренету) На ваші прохання, я поділюся рецептом.

Скажу відразу, що буду писати по пам'яті - свій я робила ще на початку-середині осені 2014 року. Ні фото, ні докладного рецепта у мене, на жаль, не залишилося ..
Отже, приступимо :)

Нам потрібні:
Харчова сода - вбиває бактерії, які дають запах.
Крохмаль - поглинає вологу. Не думаю, що є особлива різниця - кукурудзяний або картопляний. Але якщо знайдете кукурудзяний, а він вказується практично у всіх рецептах, буде добре.
Кокосова олія, або будь-яка інша. Грає роль антисептика і зволожувача шкіри. Крім того, олія буде робити наш дезодорант твердим.
Також можна підібрати ефірні оліїа на свій смак і залежно від того, якого ефекту Ви очікуєте від дезодоранту. Багато ефірних олій мають дезодоруючі властивості: це кипарис, мірра, лемонграсс, ялина і сосна. Ці ефірні оліїї містять компоненти, які надають антиперспірантові додатковий дезодоруючий ефект. Чайне дерево, найолі, нероліна, ялівець і равенсара мають антисептичні властивості.
Я взяла пару крапель аромату "Гарячий шоколад". Залишився в мене з часів миловаріння)
Ну і звичайно ж порожній стік від покупного дезодоранту.
Для початку потрібно виколупати покупний дезодорант зі стіку. Промити його. Це нелегко, він жирний на дотик .. Але Ви впораєтеся :)
Далі змішати соду і крохмаль приблизно 1: 1. Здається, я брала по 2 ст.л. Олію додаєте вже "на око" - потрібно перемішати до однорідності, але при цьому, щоб маса була не дуже рідка. Додаєте пару крапель ефірних олій і ароматів за бажанням. Потім всю цю масу, рівномірно розподіляючи, акуратно викласти в порожній стик. Покласти в холодильник на 2 доби. Не знаю навіщо так довго, мій постояв буквально день)

Плюси:
відсутність парабенів, алюмінію та інших синтетичних гидот, приємний запах, який Ви вибираєте для себе самі, в залежності від ефірних олій і ароматів, економічність

Ось і все) Користуйтеся на здоров'я)

Зберігати краще в холодильнику, так як він може танути. Якщо помітите роздратування від дезодоранту - не використовуйте більше. Всі ми люди і кожен організм відреагує по-різному на склад дезодоранту. Все ж думаю, краще раз спробувати більш натуральний засіб, ніж наражатися на небезпеку промисловими алюмінієвими антиперспірантами.






7 коментарів:

  1. Интересно. А как у него получается бороться с излишней потливостью?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну это смотря с какой "излишней".. Мне, например, мало что помогает. Но вообще, насколько я знаю, немного пота должно выделяться. Так очищается наш организм. Если мы вообще не потеем - это плохо.

      Видалити
    2. Я имела в виду с той, что ты в посте описывала. Насколько ситуация после него лучше стала?

      Видалити
    3. Запах пота отсутствует, его заменил полностью запах шоколадной отдушки - мне это очень нравится)
      Потеть я стала несколько меньше. Но все же потею, либо организм такой, либо проблемы со здоровьем. Я ещё не разобралась до конца. Тем у кого потоотделение не значительное, по идее должно бы помочь на все 100% Но это нужно пробовать, все зависит от организма.

      Видалити
    4. Всё понятно, большое спасибо за информацию. :)

      Видалити
  2. не хочу мазать соду на такую чувствительную зону, думаю моя кожа не перенесет этого)

    ВідповістиВидалити
  3. по поводу соды - это да. раздражение может появиться только так. можно просто подыскать альтернативу соде, если правда хочется) или же попробовать кристалл - он тоже хорошо справляется со своей задачей.

    ВідповістиВидалити