01 січня 2015

Новий 2015 рік - початок нового життя

Мій перший пост в першому блозі :)

Останнім часом стало дуже модним мати свій блог, і тут вже не так важливо друкований він або на youtube .. Люди стали більше спілкуватися, ділитися своїми думками і секретами, корисними лайфхаками і навіть іноді марною нісенітницею)) Я особливою мовчазністю ніколи не відрізнялася і давно подумувала про свій друкований щоденник. Вважаю, що мені теж є чим поділитися зі світом. Крім того, найкращий час почати нове життя саме з нового року. Адже все погане і непотрібне залишається за порогом ..



І ось настав 2015 год .. Дуже швидко і практично несподівано. Багато що трапилося за минулий 2014 рік - і хороше, і погане. Все ж хочеться вірити і сподіватися на краще в нашому житті ..

Саме тому я вирішила створити свій друкований блог, який допоможе мені вдосконалюватися і розвиватися в різних напрямках. На цей рік у мене є багато планів і ідей, які я всіма силами постараюсь здійснити!

Щомісяця я хочу пробувати і відкривати щось нове для себе і ділитися з вами своїми враженнями. Я думаю, мені буде що вам розповісти :)

Крім цього, я завжди любила спілкування і могла годинами просиджувати в соціальних мережах. А в блозі цей час я буду проводити з користю :)

Із задоволенням запрошую вас читати мій блог!
Всім добра і миру в році, що наступив милою синьою овечкою :)


2 коментарі: