06 січня 2015

,

Смачні призи від "Watsons"

Усім привіт!
Буквально на днях я отримала свій довгоочікуваний приз від мережі магазинів "Watsons" :) І ось вирішила поділитися своїм захопленням з вами. Але про все по порядку.

В кінці осені мережа магазинів проводила акцію під назвою "Еко-виклик". На протязі декількох тижнів, зареєстровані учасники вносили показники своїх лічильників на воду та світло. Метою акції було навчити наш, трохи необережний народ, хоч невеликій, але економії. По ходу проведення акції публікувалися різні поради стосовно економного витрати земних ресурсів. Не скажу, що відкрила для себе Америку, але нагадати собі деякі моменти зайвим не було. За що величезне спасибі організатором цієї акції.




За ці кілька тижнів, які були розділені на 5 етапів, пристойну кількість учасників було заохочено невеликими призами. Згадую зараз з посмішкою, як на черговому етапі я виглядала заповітні циферки своєї карти покупця :) Я таки потрапила в число 70-ти щасливчиків, аж на останньому 5-му етапі)) Щастю не було меж, коли мені зателефонувала дівчина і запитала в якому магазині мого міста буде зручно забрати свій подарунок)) Після 3-го січня я з'їздила в магазин, прикупила пару штучок цікавих і звичайно ж забрала приз) З яким нетерпінням я хотіла доїхати швидше додому і розпакувати пакет!) Розпакувавши, була приємно здивована :) я попередньо знала , що там еко-сумка і два косметичних засоби, не знала тільки які саме ...

Сумка відразу ж кинулася в очі, вона була дуже яскравою і приємною на дотик, навіть незважаючи на те, що це поліпропілен. Із задоволенням буду з нею ходити по вулицях і, впевнена, приковувати увагу перехожих) Мої рідні, оцінивши подарунок, запропонували з нею ходити на пляж)) Але для пляжу у мене є величезна сумка від Ів Роше. Загалом, поки я не придумала куди мені з нею ходити, але сумкою я однозначно залишилася задоволена :)

Як тільки я розпакувала пакет, то відразу ж відчула неймовірно смачний і солодкий аромат. Я не могла зрозуміти, що так пахне, поки не принюхалася до баночки з сіллю для ванн. Відкривши кришечку, я дійсно захотіла лизнути персикового кольору кульки солі)) Цей аромат неможливо передати словами, це потрібно самому понюхати) Крім того, вони переливаються ніжним перламутровим сяйвом. Вже уявляю собі процедуру прийняття ванни) Ось це буде задоволення!





Другим косметичним продуктом стало антицелюлітне мило. На упаковці, виробником заявлено, що ручної роботи. Слабо віриться звичайно, але загальне враження від цього не псується. Як нам обіцяють, це мило ефективно бореться з видимими ознаками целюліту.

Я не звикла вірити всьому, що заявлено на упаковці, тому будемо пробувати :) Не знаю коли ці продукти підуть в хід, у мене поки ще є чим користуватися)

Чесно кажучи, подібне мило я можу і вдома зліпити) Навіть пробувала себе, у вільний час, в миловарінні. Рідним подобалося, мені теж. Можливо, що незабаром зроблю невеличкий майстер-клас. Може комусь буде корисно і цікаво.
На закінчення можу сказати, все-таки приємно отримувати подарунки. Не настільки важлива їх ціна, як увага людини. В цьому випадку увага компанії.

Цікаво, чи користувалися ви продукцією цих виробників? Які ваші враження?


                                  

3 коментарі:

  1. Ватсонс молодцы,отличную акицю придумали! Ну Вас с выигрышем :)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо :)
    Акция действительно была отличной, да ещё и полезной!)

    ВідповістиВидалити
  3. люблю продукцию от Organic shop
    http://milashe4ka9596.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити