02 січня 2015

Online-щоденник

Всім привіт!
Так як я вже вирішила з початку року дещо поміняти в своєму житті, а коли нам ще починати як не з нового року :)) З сьогоднішнього дня я починаю вести свій Online-щоденник. Крім того, у нього немає термінів. Справа в тому, що я не хочу себе обмежувати якимись тимчасовими рамками. Я хочу рости і вдосконалюватися вільно :)



Для початку, за кілька днів до нового року, я обрізала своє волосся .. Зараз моє волосся трохи нижче плечей. Я завжди хотіла довге волосся. І воно у мене було, до 7 класу. Потім мені, як і будь-якій дівчині захотілося кардинально помінятися. Я зістригла своє довге волосся, зробивши зачіску "каскад". І понеслася ... Після цього я постійно щось змінювала в своїй зачісці. Я була блондинкою, руденької, шатенкою ... На брюнетку мене не вистачає, боюся не піде :)) Так от. Я привела волосся в нормальний вигляд і хочу знову їх відростити. Вже почала над цим працювати. Звичайно ж потім, в процесі роботи, я буду ділитися секретами і рецептами, які на мені будуть мати дію :)

Далі за списком нігті. Тут як раз навпаки. Все моє життя вони були слабкі і ламкі. Трохи менше року тому я зважилася на нарощування, хоча і сумнівалася в своєму рішенні. Проходячи три місяці з нарощеними, я подумала, що нігтям потрібно дати відпочинок і хоч краплю сонячного світла. Знімали їх жахливо і навіть неприємно, "майстер" точно була садистом .. Після цього випадку я зареклася про нарощування. Нігті кілька тижнів приходили до тями після спилювання гелю. В результаті я отримала ту довжину, про яку навіть не мріяла. Більш того, вони стали міцнішими і витривалішими. Але навіть отримавши такий результат в підсумку, я не впевнена, що коли-небудь наважуся на це ще раз .. Тому в планах є ідея як відростити бажану довжину і форму нігтів більш щадними засобами і способами.

Крім цих двох пунктів мені б хотілося поліпшити стан своєї шкіри. Вік - підступна штука, підкрадається непомітно. На даний момент, я відчуваю себе молодше за свої роки, але ж це не означає, що за собою догляд взагалі не потрібен. Тому секретами догляду за шкірою 20+ я теж буду з вами ділитися :)

Поки що можна зупинитися на ці трьох пунктах. Гарного потроху :) У коментарях можете написати, що допомагає вам доглядати за тілом і волоссям, мені буде приємно почитати.


2 коментарі:

  1. У меня была такая же проблема с ногтями. Последнее время пользуюсь укрепляющими прозрачными лаками eveline, очень помогло! Слоятся и ломаются гораздо реже, раньше таких длинных как сейчас никогда не было)
    Удачи вам в начинаниях!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо большое за совет! Пользуетесь конкретным лаком или всей серией?
    Обязательно попробую :)

    ВідповістиВидалити