16 січня 2015

, , ,

Мої мрії про довге волосся. Рецепт маски

Всім привіт! Як я вже говорила, в грудні я прибрала довжину свого волосся, вирішивши відростити :) Звичайно ж, саме по собі шикарним воно не відросте .. Як шкода) Я, чесно кажучи, не люблю постійно мазати чимось волосся .. Сиди потім з кульком на голові годинами) Це все явно не для мене. І все ж! Загалом змушую себе, чекаю коли звичка сама вироблятися почне)) Сьогодні якраз і розповім, що і як мені допомагає в цій нелегкій для мене справі.
Почну, мабуть, з того, що волосся у мене комбіноване і дуже неслухняне. Мені досить важко підібрати правильний догляд, часто це відбувається методом проб і помилок .. Але я зрозуміла для себе одне - волоссю в будь-якому випадку потрібні вітаміни. З довкілля вітаміни важкувато отримати в необхідній мірі. Таблетки я пити не люблю (зараз купу всього туди пхають). Таким чином, я вибрала для себе вітамінно-масковий догляд за волоссям). Поділюся з вами моїм рецептом. Процедури намагаюся робити хоча б раз на тиждень, переборщити теж не хочеться. Скажу відразу - повний вітамінний комплекс я "приймаю" не так часто, в міру необхідності. Ви самі зрозумієте коли пора.



В мисці у мене вже розбите яйце. Також помічниками виступають: гліцерин, рицинова олія, вітамін А і Е (у мене в пляшечках) і вітаміни в ампулах. Я додаю буквально по одній ампулі кожного вітаміну, вони у мене постійно змінюються.
Все добре перемішую і наношу на сухе, не першої свіжості волосся. Хтось говорив, що краще на чисте. Я особисто на собі різниці не бачу .. Ходжу так години півтори. Маска на волоссі підсихає - будьте готові до цього)

Змиваю трохи прохолодною водою. По-перше, тому що яйце - від гарячої води згорнеться. По-друге, щоб не травмувати волосся і надалі воно не так швидко забруднювалося.

Ось що з цього у мене вийшло :) Фото "ДО" і "ПІСЛЯ".

   
Як на мене, обсягу мені явно не вистачає. Але на фото волосся висушено природним шляхом. Можливо, якщо цілеспрямовано робити укладку - буде все)) Але я спеціально в даний момент не користуюся ні плойками, ні феном.. Хочу поберегти своє волосся ... Що ж, продовжуючи в тому ж дусі, буду працювати над довжиною і неслухнянністю волосся)

Якщо вам допомогли якісь методи відростити, не те що швидко, але хоча б здорове і сильніе волосся - буду рада послухати поради) Дякую всім за увагу!)


0 коментарі:

Дописати коментар