25 січня 2015

, , , , ,

Вечор релаксації з корейськими продуктами

Добрий вечір!) Хоча вже практично ніч на дворі, а я поспішаю поділитися з вами своїм відгуком на корейську масочку для обличчя від "Tony Moly".



Трохи передісторії ..
Цю продукцію мені пощастило виграти в конкурсі у Соня Фея в її чудовому блозі "Косметичка Соні".
Нарешті таки я добралася до її використання) Сьогодні, я пробувала маску з равликовим секретом. З перлинками залишила на потім)

День у мене був досить напруженим - домашні справи і таке інше) Загалом, дівчатка в курсі .. Вирішила влаштувати я собі вечір релаксації. Згадала про маски, які мене слухняно чекали в кошичку з доглядовими засобами)
За законами релаксу - прийнявши ароматну ванну, я лягла зручніше на ліжко і почала розпаковувати цю упаковку. Промучался кілька хвилин і нарешті розгорнувши маску, я поклала її на обличчя) Вигляд, звичайно, у мене був ще той)) Самій смішно стало)

Кицька на мене подивилася і, здається, трохи очманіла від побаченої картини) Ну нічого, заради краси можна і потерпіти)

Рекомендації щодо застосування:
На чисте сухе обличчя нанести маску і почекати 20-30 хвилин. Найкраще в цей час перебувати в горизонтальному положенні) Так, правда, зручніше.

Маска на обличчі лежить рівно, не сповзає, з неї нічого не капає. Запах, досить, приємний і ненав'язливий.
Після закінчення визначеного часу, знявши маску, не вмиватися, а легенько подушечками пальців "вбийте" залишки в шкіру. Її властивість охолоджувати мене навіть підбадьорило) Видно, не в той час доби я взялася за корейську косметику))
Шкіра стала ніжною, її приємно торкатися) Люблю всякі подібні ефекти, які відчуваються відразу.














Фото "ДО" и "ПОСЛЕ"
Ясна річ, після однієї процедури відчутних змін не спостерігається, але зате одного разу достатньо, щоб зрозуміти - подобаються Вам відчуття чи ні. Крім того, можна поспостерігати на алергічні реакції. Ми, народ слов'янський - не звиклий мазати равликові секрети)) Проте, на першому фото я порядком втомлена .. На другому, у мене навіть настрій додався) Однозначно, буду пробувати ще!)

Відмінним завершенням мого "релакс-вечора" став зелений чай (правда-правда зелений, це не кава))) і смачні-корисні цукерки а-ля hand made. Про них я розповім вам трошки пізніше)




Наостанок хочу додати - не бійтеся пробувати нове для себе. Не важливо, що це, косметика, танці, уроки іспанської або мексиканська кухня) Адже поки ми пробуємо - ми рухаємося вперед, а значить життя не проходить повз нас! Це ж так класно!)

Вже зовсім ніч .. Тому, всім на добраніч і приємних снів!)








6 коментарів:

  1. Обожаю масочки такие , точнее кожа моя их любит, сама не очень люблю эту слижкую тряпочку и раскладывание ее по лицу )) Про конфетки жду пост,мне уже надо :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. про конфетки будет пост) скоро же весна, нужно попридержать аппетит - переходить на более полезные вкусности, потому что без них трудновато, лично мне))

      Видалити
  2. и я люблю тканевые маски, они оказывается лучше всего увлажняют мою кожу, да и просто приятные ощущения от них)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да) ощущения очень приятные, личику понравилось)

      Видалити
  3. Требую подробности про конфетки! :)

    ВідповістиВидалити