10 січня 2015

Мій експеримент. Бюджетна туш від M.A.G


Привіт!
Зовсім недавно придбала собі коханій туш від українського виробника M.A.G. Найсмішніше тут - це назва. Адже воно співзвучне з дорогою і дуже популярною маркою американського виробництва. Я думаю всі здогадалися про що йде мова)


Так от. Я з тієї категорії людей, що схильні давати шанс бюджетної продукції. Багато разів мене не підводили ці косметичні засоби .. До цього моменту. Чесно кажучи, чекала я кращого результату.









Тюбик виглядає привабливо, розрахований на дівчаток однозначно - сріблясті квіти на чорному тлі. Це і правда гарно. У косметичці виглядає чудово) Основна мета продукту - це об'єм вій. Не можу сказати, що він якийсь казковий, але все ж є. Консистенція туші виявилася досить рідкуватою. Добре це чи погано - рішення індивідуальне. Зате запах був дуже приємний, нагадує солодкувату парфумовану водичку, але при цьому ненав'язливий. На вії теж лягає досить рівно і без грудочок. Але це завдяки своїй "рідини". І все ж загальне враження було неабияк зіпсовано однієї ситуацією.
У мене була важлива зустріч. Я зробила легкий макіяж, вирішила підкреслити красу своїх вій цієї тушшю .. У цей, недоречний для туші, момент на вулиці валив снігопад. Від вітру почали сльозитися очі. Змахнувши першу сльозинку, я запідозрила недобре - адже на пальці був чорний слід. Загалом, коли я глянула на себе в дзеркало - то постала перед ним в подобі панди :) Під лівим оком красувалися чорні сліди від туші .. Моє щастя, що вона легко змивається водою. Макіяж був підправлений, а ось настрій залишився безнадійним в цей день ...

Але є і позитивні для мене моменти. Як я вже згадувала, туш змивається водою. Це зручно в поїздці. Крім цього, в не такому екстремальному використанні, вона себе веде себе досить нормально. Все ж неоднозначна моя думка. Тут вже кожен вирішить для себе сам, чи варто пробувати цю марку. Можливо я занадто сувора до такої простенької марки. Ясно одне, любителям Loreal, Maybelline і тому подібним, краще утриматися від подібних експериментів) Ні до чого хорошого це не призведе.

На закінчення можу додати, що українському виробникові є куди рости. Тут вже неважливо в якому сегменті ринку він працює. Залишається сподіватися, що коли-небудь наша косметика буде нас радувати і якістю відмінною і ціною прийнятною) мрії-мрії))
А ви пробували цю марку? Як враження?


0 коментарі:

Дописати коментар