17 січня 2015

Yves Rocher. Моє знайомство з продукцією

Всім привіт! Вирішила сьогодні поділитися з вами своїм відгуком на, всім відому марку, Yves Rocher. Чесно кажучи, моє знайомство з продукцією відбулося лише в минулому році. Якось я трохи відстала від життя, напевно)) В загальному, розповім я про декілька продуктів.




1. Гель для душа з гранатом. Запах дуже класний, консистенція хороша, гелеобразна. Піниться солідно - багато продукту на мочалку набирати не потрібно. Відчуттів сухості або стягнутості шкіри після використання у мене не було. Витрачається досить економно. Я залишилася задоволена. Хочу замовити, в подальшому, з ароматом кави та горіха макадамії. Вони нереально смачно пахнуть!!)
Моя оцінка 5/5

2. Лосьйон для проблемної шкіри обличчя. Запах має приємний. Колір у нього світлий, салатовий якийсь.. За моїми відчуттями - нічого надприродного я не відкрила для себе. Можливо потрібно було використовувати цілу серію цієї продукції .. Не знаю в загальному.
Ще мені не сподобалося, що він досить гелевий. Через якийсь час після використання, вмиваючись - відчувається засіб.
Моя оцінка 3/5

3. Серветки для зняття макіяжу. Точно буду брати ще. Макіяж середньої насиченості змиває на "ура". Особливо вони стали мені найкращим помічником, коли я неодноразово знаходжусь більше доби в поїзді) Однієї серветки мені вистачало змити повністю макіяж з очей і обличчя. Обійшлося і без почервоніння, і без роздратованих очей, як це іноді буває від подібних речей. Але після використання мені все одно хочеться вмитися. І все ж це незначний мінус.
Моя оцінка 5/5

4. Туш для вій Sexy Pulp. Дісталася вона мені в подарунок на моє замовлення. Я дуже люблю пробувати нові туші. І ця мене порадувала. Користувалася нею я з задоволенням. Головна мета продукту - об'єм ваших вій. Щіточка досить велика, дозволяє добре фарбувати вії. Зручно тримати в руці. Це не водостійка туш, але випробування сльозами радості і сміху у мене витримала стійко :) До кінця дня не обсипалася, що теж не могло не радувати ..
Моя оцінка 5/5

5. Гігієнічна помада. У мене їх 2 - "Відновлююча" і "З кокосом". Обидві добре відновлюють ніжну шкіру губ. Особливо від пересихання. А ще, у мене є дуже шкідлива звичка - кусати губи. Ці бальзамчики мене рятували. Тримаються довго. Дуже часто крім них нічим губи і не мазала))
Моя оцінка 5/5

Є у мене в експлуатації ще кілька засобів даної марки, але про них як-небудь пізніше)

7 коментарів:

  1. Гели для душа у них все классные :) Про тушь согласна, салфеточки для снятия макияжа заинтересовали :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да уж, гели - просто супер) однозначно надо брать!)

      Видалити
  2. Не пробовала ничего из этой марки, но наслышана хорошими отзывами:-) обязательно попробую что-нибудь:-) http://moiotzyvy.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. желаю удачи)
      у них качественная продукция, действительно многие хвалят)

      Видалити
  3. Регулярно заказываю у них что-нибудь ))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я хоть и полюбила марку, не часто скупляюсь) чтобы вновь не скапливать баночки-тюбики)

      Видалити
  4. у меня есть бальзам для губ с кокосом очень им довольна, аромат классный и здорово разглаживает кожу губ!

    ВідповістиВидалити