21 січня 2015

,

Антибактеріальні гелі локального застосування

Дівчатка, привіт!
Я тут подумала, що в принципі, поки що не зустрічала ніде постів або відео з відгуками на крем-гелі локального застосування. Але ж у мене їх цілих три. Загалом, є про що розповісти.

Почну з того, що шкіра моя не ідеальна, підлітковий період до сих пір час від часу про себе нагадує) Чесно кажучи, я не дуже вірю в силу локального гелю)) Але все ж вирішила спробувати. Так би мовити, "швидка допомога" для шкіри. У всіх бувають дні, коли прищі з'являються незалежно від нашого бажання і чистоти рук, а також типу шкіри..



На фото вони представлені в тому ж порядку, в якому з'являлися в моїй косметичці.
Почну з коригуючого гелю для локального застосування від Eveline.

Звичайний такий гель. Прозорий, запах дуже подобається - нагадує чоловічий парфум, а консистенція трохи густа. Користуватися приємно. Поглинання середнє.
Виробником на упаковці заявлено, що до складу входить цинк система і триклозан. За ідеєю, гель зобов'язаний запобігати появі прищів і вугрів, знищувати бактерії і усувати жирний блиск - чого, конкретно я, не побачила навіть на половину.
Наносила я його на підшкірні прищики, коли тільки почервоніла плямка на шкірі - допомагало через раз. Звичайно ж, прищ не зникав. Він просто не розростається до величезних розмірів, як іноді буває .. :(
Подобається той факт, що косметика Eveline не тестується на тваринах. На підтвердження тому - значок на тюбику.
На даний момент я їм не користуюся, тому що не побачила ефекту "вау". А шкода..

Наступним на черзі був крем-гель локальної дії від Dr. Sante. Моментальна заспокійлива дія. Для нормальної і жирної шкіри.

Цей гель українського виробництва, конкретно з Житомирської області.
Прозорий, в'язкий і пахне косметичним варіантом огірка)) Да-да, саме косметичний огірковий запах. Щось середнє між кремовим і огірковим, якщо бути точніше.
Тут я взагалі не побачила ніякої дії. Здається, прищикам ця штуковина навіть подобалася. Ось, що є гель, що немає - ефекту ніякого. Але сподівалася на рідне виробництво ж))
Загалом валяється він без діла (не зрозумію чому не викидаю)) ..

А ось третій претендент на виліт - "Anti-Pickel Gel" від Synergen. Тут взагалі ні слова ні українською, ні російською)) Це німецьке виробництво.

Ой, та сама біда. Таке відчуття, що розливають з одного баняка. Той самий прозорий колір, консистенція в'язка і запах .. Крім цього, до мінусів додалася ще й його здатність не вбиратися, а засихати плівкою на шкірі. Я як перший раз побачила - не зрозуміла))
Теж валяється без діла ..

Але, я прийшла до висновку - не потрібно викидати гроші на вітер і пробувати косметичне барахло, яке добре чи не дуже розрекламоване. Я знайшла вихід - в аптеці. Це звичайна мазь.


Мазь призначена для місцевої терапії інфекційних захворювань шкіри, які викликані мікроорганізмами, чутливими до сульфаніламідів. Зокрема препарат призначають пацієнтам при піодермії, виразкових ураженнях шкірного покриву, опіках, ранах і тріщинах шкіри, а також інших гнійно-запальних ураженнях шкіри.
Це і стало моїм порятунком. Коштує вона як один такий точковий гель, вистачить ж обмазатися з ніг до голови.
Від неї більше користі, ніж від усього, що я пробувала. Звичайно не відразу, але я хоча б бачу, що вона діє!)

На закінчення хочу додати ..
Створюється враження, що всі ці закордонні "чудо-засоби" тільки закордоном і чудові. В Україну ж везуть якусь вторсировину! Не раз переконувалася в різниці ефектів після застосування однакової продукції, але виробництва нашого і закордонного! ..

Дуже цікаво, які препарати або косметичні засоби допомогли вам. І взагалі, чи мучить вас ця проблема і досі?)


4 коментарі:

  1. Были угри и прыщи в подростковом возрасте, сейчас слава богу прошло, пользуюсь мицелляркой Авен, неплохо ухаживает, но как с проблемной кожей справляется не знаю. Спасибо за обзор:-) http://moiotzyvy.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за внимание и отзыв)

    ВідповістиВидалити
  3. Если надо "вытянуть" что-то то ихтиолка на помощь :) А так даже не мажу ничем, крайнее что пробовала это корейский кругляшки -наклейки от прыщиков- тоже както вообще никак.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О! спасибо за совет про наклейки)
      Про ихтиоловую мазь в курсе, но вот как-то не пробовала) пахнет она жутковато)))

      Видалити