26 квітня 2016

, , ,

Догляд за шкірою навколо очей 20+


Всім привіт! Хочу поділитися з вами своїми враженнями від двох продуктів для шкіри навколо очей від марки "Біокон". Як я вже згадувала, з цією маркою я знайома давно. Є засоби, які мені підходять, є такі, що і ні. Сьогодні розкажу про два засоби - фреш-гель та крем. Як не дивно, обидва мені підійшли і сподобалися. 
В 20+ у нас ще немає грубих зморшок, шкіра ще зовсім молода і пружна. В такому віці її краще не перевантажувати косметикою. Але я з тих, хто старається піклуватися про свою шкіру заздалегідь. Ну і звісно ж в межах норми. 
Спочатку в моїй косметичці з'явився крем. У мене був трохи перенасичений подіями період і почали з'являтися синячки, я стала погано спати. Купила крем і на ніч після очищення шкіри наносила під очі. Зволожує він непогано, з набряками повік я вранці не прокидалася.. Але здавалося мені, що моїх дій замало)






Обидва тюбика досить зручні у використанні. Крем має невиликий носик. Це класно, бо я не люблю колупатися у кремах. Мені краще, коли їх треба витискати. 
Консистенція приємна, крем не розтікається. Не було ніякого відчуття липкості чи важкості на шкірі. До того ж достатньо економне використання. Гарне зволоження, але припухлості від недосипу не прибирав. Тому я купила собі фреш-гель. Він відрізняється тим, що засіб витискається і наноситься завдяки трьом металевим кулькам. Одного натиску цілком вистачає на одне око) Ці кульки приємно охолоджують втомлену шкіру. Цим засобом я користувалась з більшим задоволенням. Синячки прибирав, та і шкіра була також зволожена. Можу поставити тверду 5!

Хто захоче спробувати ці засоби скажу, що не варто  брати обидва. Якщо хочете тільки зволоження беріть крем. А от якщо турбують синячки і втомленість - тоді однозначно фреш-гель для масажу. 
Зараз я їх просто чередую, вони вже майже закінчилися і я би хотіла спробувати щось інше. Може хтось порадить виходячи зі свого власного досвіду?) Буду дуже вдячна.

Згадала ще таку цікаву річ. Одна жінка, зовсім мені не знайома, зустрілась мені по роботі. І вона сказала мені, що наш організм, і шкіра в тому числі, сприймають якийсь засіб тільки один раз. Тобто наша шкіра бере всі корисні елементи з якогось крему, і більш вірогідно, що наступна баночка цього ж крему вже не буде мати такого ефекту, як попередня. З цього виходить, що засоби догляду треба весь час міняти або ж чередувати. Правда не думаю, що ця теорія діє на всіх людях) Адже ми всі різні. Хоча можливо в чомусь ця жіночка і права.. А ви якої думки?





3 коментарі:

  1. Я щось вперше таке чую...про один крем і все) а під очі в мене зараз натуральний крем ручної роботи) я про них в блозі колись писала)

    ВідповістиВидалити
  2. гель зацікавив) люблю шкіру тішити)

    ВідповістиВидалити
  3. Вика, спасибо, что рассказала про этот крем)) У меня от Биокон был только крем для ног, но очень нравился ))

    http://evgenijamir.blogspot.com

    ВідповістиВидалити