17 квітня 2016

, , , , ,

Мої засоби для зняття макіяжу. Їхні плюси та мінуси.

Красуні, привіт! Вирішила поділитися своїми враженнями від деяких своїх засобів для зняття макіяжу. Тут я вам і розхвалю щось, і пожаліюся) Отож почнемо.

На даний момент, у мене є кілька засобів. Вони всі різні, деякі засоби я згадувала ось ТУТ, але користуюся я лише одним) А чим, я розкажу трохи нижче..



 Почну я з того, що мені не підійшло абсолютно. Звісно, це не означає, що засіб зовсім поганий. Просто він не підходить мені по консистенції, типу шкіри і відчуттях після очищення. Це я говорю про молочко для демакіяжу Rival de Loop. Взагалі-то я купувала його для мами, але вона його так само не оцінила) Одним словом, молочко і вершки для демакіяжу призначені для сухої шкіри. В принципі, я знала, але оця жіноча цікавість..)) Моя шкіра комбінована, схильна до жирності плюс має недосконалості. Після використання цього засобу, навіть після вмивання, я відчуваю дискомфорт. Мені здається, що на шкіру щось нанесено, вона не дихає. Я такого не люблю. Тому це молочко так і лежить в шухлядці. Впевнена, що на сухому типу шкіри цей продукт працював би краще)







Другий засіб, який також дуже подібний на попередній - молочко для демакіяжу від Біокон. Все те саме, просто інша назва марки. Різниця тільки в тому, що цей засіб я купувала собі сама, приблизно в той самий період часу, як і попередній для мами. Цей я трохи покористувала, але закінчити не мала терпіння - його викинула. Фото не маю..

Наступний засіб, який мене зацікавив через вдалий маркетинговий хід - через свою упаковку) Це засіб для демакіяжу від Eveline 3в1 "м'яке молочко-тонік-засіб для демакіяжу з очей". Мені взагалі подобається ця марка і я пробувала і користуюся багатьма продуктами. На цьому тюбику зазначено, що засіб для всіх типів шкіри. Я хоч і користуюся ним, але настільки рідко, що навіть не пам'ятаю коли був останній раз) Тим не меньш, мені подобається аромат - трав'янисто-ромашковий) Я дуже люблю ромашки!))

І все ж є одне таке "але", яке перекреслює для мене всі хороші відчуття від цих трьох продуктів - вони абсолютно не вміють до кінця змивати макіяж з очей. По-перше молочко затікає в очі (ну це мені), по-друге - відчуття, що воно більше розмазує, аніж стирає...







Я знайшла для себе спасіння) Я ризикнула спробувати міцелярну воду від Garnier, і вона мені чудово підійшла. Вперше я почала нею користуватися майже два роки тому - це був варіант, як на фото, з рожевою кришечкою для всіх типів шкіри. Я була в захваті. Пляшечки розміром в 400 мл мені вистачило рівно на 10 місяців, при умові, що на мені не було яскравих і стійких макіяжів. Коли ця баночка закінчилася, то я вирішила взяти варіант для комбінованої шкіри в зеленому кольорі. Ось тут мене чекало розчарування. Вона мені не підійшла в тому плані, що якісь неприємні відчуття на шкірі були, липкість, макіяж погано змивався... Повернувшись знову до "рожевого" варіанту - все налагодилось - дивина ж!) Я знаю, що з'явився ще один варіант з оліями в золотистій баночці, але я не ризикую брати. Якщо ви вже користуєтесь нею, розкажіть ваші враження)





Знаю, що кожна дівчина має свої фаворити і невдалі продукти. Все настільки індивідуально, що інколи доводиться штук з 20 перепробувати, щоб знайти "своє"..
Розкажіть якими засобами ви знімаєте макіяж) Що можете порадити)

3 коментарі:

  1. Я дуже люблю Гарньє з бюджетних, з трохи дорожчих - мигдалеве молочко Веледа

    ВідповістиВидалити
  2. Для мене ідеальний варіант - це рожева Біодерма..) Хоч засіб не з найдешевших, але він дуже ніжний до шкіри і гарно знімає макіяж :)

    Заходьте в гості на blyskitka.wordpress.com

    ВідповістиВидалити
  3. Я в последнее время отдаю предпочтение пенкам ))

    ВідповістиВидалити