05 квітня 2016

, ,

Захист від сонця. Засоби для обличчя та зони декольте

Всім привіт! На вулиці вже майже весна :) Зовсім скоро всі почнуть активно діставати свої крема для засмаги .. Сьогодні я розповім про бюджетну українську марку Біокон. Вона давно вже на ринку, всім відома своєю продукцією по догляду за обличчям, волоссям і тілом. До слова, я пробувала багато продуктів з усіх лінійок. Але сьогодні поділюся відгуком на засоби захисту від сонця.
Здається я десь вже згадувала, що засмагати мені протипоказано з медичних причин, тому я намагаюся ретельніше ховатися в тіні. Ще зона навколо очей, ніс та щоки у мене дуже швидко обгорають, тому я придбала два креми. Перший - це флюїд для обличчя та зони декольте з spf 35, другий - крем для особливо чутливих ділянок обличчя з spf 50. А тепер докладніше ..)



Флюїд. Як обіцяє нам виробник на упаковці, буде нам і зволоження і антистрес, що вже є дуже добре) Також тут присутній захист від пігментації і вікових змін шкіри, викликаних сонячними променями. У складі є рослинний екстракт ембліки. Також прослизає екстракт медичної п'явки, орхідеї, гіалуронова кислота, вітаміни А і Е, масло каріте і пантенол .. Правда на перших 10-15 позиціях незрозумілі простій людині слова хімічного складу. За інструкцією наносити на шкіру обличчя, шиї і зону декольте за 15 хвилин до виходу на сонце. Я б рекомендувала не те, що перед виходом на сонце .. А взагалі перед виходом на вулицю, тому що навіть в тіні палюче сонечко впливає на нашу ніжну шкіру. Так от, не можу сказати, що мені дуже комфортно з кремом на обличчі, та ще в спеку 40 ° - він з мене просто випаровується)) Але зате шкіра захищена і не обгорає. Ось цим ефектом я задоволена. Влітку з родиною їздили на острів Хортиця на цілий день і все було добре і з декольте і з обличчям))
Крем для чутливих ділянок обличчя. Цей продукт мене теж трохи засмутив) Чудова консистенція, добре вбирається в шкіру, приємний запах. Можна рекомендувати) Тільки ось при переїзді у мене носик на цьому кремі відламався, мабуть придавився в косметичці .. Але це вже дрібниці.
В цілому, я задоволена обома кремами. За ціною дуже бюджетних, а це ще один плюс)
Діліться в коментарях враженням на цю марку або розповідайте про своїх улюбленців в ніші захисту від сонця)


3 коментарі:

  1. Да, уже пора обзаводится солнцезащитными средствами ))

    ВідповістиВидалити
  2. У меня тоже такой оранжевый тюбик) Наношу на шею, плечи и декольте. С защитой меньше 50 никогда не покупаю

    ВідповістиВидалити
  3. Я люблю загорать и обычно пренебрегаю защитой от солнца. Но в этом году решила, что надо всё же чем-то обзавестись. Присмотрюсь в этим средствам:)

    ВідповістиВидалити