04 квітня 2016

, ,

ВВ крема і скраб-бальзам для губ від Collistar

Всім привіт! Хочу розповісти про цікаві продукти від марки Collistar. Вони були виграні в конкурсі моїм чоловіком, де серед учасників були одні дівчата)) Я була дійсно здивована, а мій чоловік так тим більше!
Отже, це був набір, упакований в маленьку компактну коробочку, яку я звичайно ж давно викинула) Потрапили мені в подарунок два чудових ВВ креми - для обличчя і для тіла, а також цукровий скраб-бальзам для губ. Пам'ятаю, отримавши посилку в день свого народження і прийшовши додому, я тут же почала тестувати подаруночок!))


ВВ крем для обличчя має приємну консистенцію і добре пахне! На шкірі не скочується, лягає рівномірно. Крім того, тон мені чудово підійшов. На моїй комбінованій шкірі не тече, правда все ж брався жирним блиском в Т-зоні, але у мене так з будь-яким кремом ... В цілому, продукт вартий уваги. Я із задоволенням ним користуюся і він мені подобається набагато більше, ніж ВВ від Garnier ... Але про це пізніше.


Тепер про ВВ крем для тіла. Спочатку я подумала, ну що за дурниці - ВВ для тіла. Потім все ж замислилася. Ось мені, наприклад, небажано знаходитися на сонечку (ну в принципі як і всім)), але засмагати мені взагалі протипоказано .. Але ж влітку куди без красивої рівної засмаги?? І тут на допомогу мені приходив саме цей ВВ крем!) Я наносила його на відкриті ділянки тіла і він дуже гарно лягав і приховував мою незасмагу)) Як тільки його наносиш на шкіру, він якогось дивного сірого кольору, а при тушуванні все чудово розподіляється) Це однозначно мій фаворит!)

Що стосується цукрового скрабу-бальзаму для губ - це взагалі знахідка! Звичайно, багато хто зараз скаже, що можна олію змішати з цукром і скрабувати губи. Можна. Але це не так цікаво, як спробувати подароване диво) Як скраб, даний продукт добре справляється зі своїм завданням. Плюс до всього у нього приємний солодкуватий цукровий присмак. Це чудово, тому що я взагалі рідко користуюся помадами і блисками через відсутність нормального приємного присмаку! У ролі бальзаму теж сподобався - наносила на ніч і він добре згладжував нерівності і шорсткості. Думаю, що в якості бази під помаду в самий раз)

Ось такі мої враження. Я дуже рада, що мені пощастило спробувати цю марку, і рада, що знайшла з нею спільну мову))
А ви щось пробували з марки Collistar? Розкажіть про свої відчуття)

7 коментарів:

  1. Предлагаю дружбу )) Уже подписалась на Ваш блог ))

    http://evgenijamir.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже подписана) Даже в конкурсе принимаю участие)
      Ко мне можно на "ты", рада знакомству) Очень интересный блог, пару комментариев оставила)

      Видалити
  2. Я ще нічого не пробувала у марки) Але продукти однозначно цікаві та варті уваги))) Давай дружити блогами. На твій вже підписалась, чекаю на взаємність. Заходь в гості uliala.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю с таким чудесным выигрышем, средства очень интересные:)) Меня заинтересовал скраб для губ. Я сейчас пользуюсь такой штукой от Lush, очень нравится:)

    new post on my blog

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо!
      Я наслышана этой фирмой, но пока ничего не пробовала))

      Видалити
  4. Привіт)
    Я теж задивлялась на засоби від Collistar)
    З радістю підписалась, буду рада дружбі)
    http://mykingdom1212.blogspot.com

    ВідповістиВидалити