19 квітня 2016

, , , , , ,

Eveline Pure Control

 Дівчатка, продовжуючи тему "проблемної шкіри", розкажу вам сьогодні про мої враження від марки Eveline серія догляду Pure Control. Користуюся я нею вже більше як півроку, тому розкажу і опишу свої відчуття. 
На цю серію я споглядала довго. Я взагалі довго вибираю продукти догляду за шкірою обличчя. Вивчаю, читаю відгуки, роздумую над етикеткою) 
У нас в комплекті перший тюбик 3в1 - гель для вмивання+скраб+маска для обличчя. Друга баночка - це тонік. На пляшечках підказки у вигляді "крок 1"та "крок 2". Третій крок - це крем, але його я не поспішала купувати. Не знаю чому, але так і не купила.. 
Тепер розкажу вам про кожен продукт...









 Крок 1 - гель для вмивання+скраб+маска. Як на мене, засіб за рідкий для гелю. Аналогічно, я не можу його нанести в якості маски. Воно рідке і майже не підсихає. В якості скрабу продукт цілком непоганий - скрабуючі часточки середньої абразивності. Аромат трохи спиртовий. Можливо саме через спирт у мене починає пересихати і лущитися ямка під губами. Після таких моментів я відкладала цей засіб на бік і поверталася до нього після хорошого зволоження шкіри. 
Якщо розглядати в якості гелю для вмивання на кожен день - так, може бути. До речі, продукт досить економний. Маленької горошинки вистачає на очищення всього обличчя. Подобається те, що очищення відбувається не до неприємного скрипу. Але бруд і шкірні виділення зникають на "ура". 
Як скраб використовую також, але рази 2 на тиждень, не більше. Все-таки, якщо на шкірі є якісь запалення, стараюсь не використовувати, або уникаю тих ділянок. 
Як я вже казала, бувають стягнуті підсушуючі відчуття, тоді роблю перерву. Після того, як повертаюся до засобу - все ок!)
Крок 2 - тонік для обличчя. Використовую кожен раз після вмивання. Якщо гель для вмивання білого кольору, то цей засіб блакитного) Що мені не подобається - це аромат спирту. Він занадто яскраво виражений. Шкіру добре підсушує, але матовості не надає.. А так хотілося б) Пори мої також чистішими не стали. От і не знаю, або я щось не так роблю, або лінійка засобів просто "не моя".. Залишилося тоніка менше, ніж півпляшки і щось рука до нього більше і не тягнеться. 
Не знаю, як би це все діяло разом із кремом з цієї серії, але якихось глобальних змін від цієї парочки я не помітила і не відчула. Докористую їх і більше повертатися не хочеться. 

У мене все більше складається таке відчуття, що всі такі подібні продукти з однієї бочки розливаються. Що треба не їх купувати, а пити вітамінки та правильно харчуватися) Я якраз на шляху до цього!) Одного разу розкажу і про це)

Діліться своїми враженнями щодо Pure Control - чи користувалися) 

0 коментарі:

Дописати коментар