10 квітня 2016

,

Розкішний об'єм для Вашого волосся з маркою "Timotei"

 Всім привіт!) Хочу сьогодні поділитися з вами відгуком на бюджетну пару - шампунь та бальзам-ополіскувач марки "Timotei". Знайома я з нею давно, користувалася конкретно цією серією не один раз. І зараз час від часу користуюся. Минулого разу у мене був набір іншого дизайну, більш простішого. Цього ж разу засоби виглядають більш привабливіше і цікавіше)
Отож розпочнемо..









Шампунь. Має гелеву ніжно-рожеву консистенцію. Аромат приємний і солодкавий. Я такі продукти полюбляю, і користуватися ними одне задоволення) Основна ціль цього шампуня - це об'єм вашого волосся від самих коренів. І навіть у моєму тяжкому випадку, волосся має об'єм. Для того, щоб промити мою середню довжину (якраз до застібки бюстгальтера) мені достатньо шампуню розміром з горошинку, але два рази. Я завжди промиваю два рази. У мене жирні корені і достатньо сухі кінці, тому і голову доводиться мити кожен третій день. В принципі, з цим шампунем ефект чистого волосся не подовжується, але й не скорочується) Це вже добре. 
Бальзам-ополіскувач. Як на мене, бальзам - це класна річ. Його основна ціль - догляд за вашими кінчиками. Він робить їх м'якішими, більш пружними та еластичними. Працюючи консультантом, я зауважувала не один раз, як люди махали рукою на використання і придбання бальзамів.. Отож. Конкретно цей бальзам чисто білого кольору з ідентичним ароматом. Після миття волосся, я акуратно віджимаю воду і наношу зовсім небагато бальзаму на всю довжину, приблизно від підборіддя. Залишаю діяти на хвилинки 3-5. Результат мене тішить - волосся м'яке і менше плутається.

 Чи буду я рекомендувати ці засоби? Можу і буду) До речі, "Timotei" має кілька серій догляду. Обов'язково придивіться до цієї марки - вона варта уваги)

А може Ви вже пробували цю марку? Тоді діліться своїми враженнями, мені буде цікаво почитати)




9 коментарів:

  1. Як раз сьогодні думала над цими засобами, дякую за відгук!

    А де саме ти консультант, якщо не секрет?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, за відгук))) В мене був бальзам Тімотей, але іншої серії, то він приємно здивував гарною дією. Ще й зважаючи на ціну, то взагалі супер засіб)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) є багато хороших бюджетних продуктів, але ми переважно женемося за рекламою..))

      Видалити
  3. Привіт) Давно нічого не купувала у Тімотей)
    Спасибі за огляд, буду мати на увазі при покупці нових засобів)

    ВідповістиВидалити
  4. О, давно не пробувала нічого в цієї марки))

    ВідповістиВидалити
  5. не знакома с маркой, но почитала обзор с удовольствием ))

    ВідповістиВидалити