14 квітня 2016

, , , ,

Палітра для контурінга від "Sleek"


Красуні, привіт!) Я вже давно нічого не розказувала вам про декоративну косметику. Сьогодні виправляюся) А то все догляд та догляд)) Розкажу вам про дуже класну палітру для контурінга від славнозвісної марки "Sleek". Отож вмощуйтесь зручніше і почнемо)



Упаковка. Вона настільки приємна на дотик, що її весь час хочеться погладжувати, наче сусідського котика) Матова кришка і нанесені на неї глянцеві літери марки дуже виграшно і дорого виглядають. Закривається щільно і з характерним звуком, отож можна не переживати за те, що десь в косметичці палітра відкриється і забруднить все довкола) Під кришкою ми бачимо широке, досить зручне, дзеркальце. Це, безумовно, вдале рішення! 

У мене відтінок Light 373. Відкривши упаковку бачимо 3 кольори - бронзер, хайлайтер та рум'яна. Всі вони дуже гарні і підкорили мене своїми кольорами) Бронзер у мене найбільше затертий)) А хайлайтер та рум'яна я інколи використовую в якості тіней для повік) Нє, ну а що?)) А бронзер чудово підходить для нанесення в складку повіка, щоб зробити його більш виразнішим та випуклим) 


Кольори достатньо насичені, гарно переливаються на променях сонечка. Мають легкий косметичний аромат, але він настільки легкий, що в принципі і не помітний. По стійкості можу поставити тверду 4. Думаю, було б і більше, але я не використовую базу під макіяж чи під тіні. Я люблю, щоб обличчя дихало. Тому навіть тональна основа для мене засіб не першої необхідності. Але зараз не про це)
Текстура. Всі три неймовірно ніжні на дотик. На пензлик, якщо навіть набирати легенько,  переноситься достатня кількість продукту. Інколи треба зайве змахнути) Тому проблем із нанесенням не виникало. Бронзер, ясна річ, матовий без будь-якого шимеру чи блиску. Хайлайтер в упаковці виглядає дещо бруднувато-бежевим (навіть не впевнена, чи правильно асоціюю відтінок..), а при нанесенні стає гарним сріблясто-білим. Неймовірно підсвічує всі потрібні опуклості) Рум'яна також виглядають дещо темнішими, ніж вони є насправді на шкірі. При нанесенні можна споглядати ніжний перелив рожевого з золотистими часточками) 
Єдиний лише мінус заключається в тому, що упаковка швидко затирається. На ній з'являються відбитки пальців, її важко відтирати) 
В цілому ж, я палітрою задоволена! В майбутньому може спробую ще щось у "Sleek")

А ви користувалися цією палітрою? Чи може щось порадите із "Sleek"?)

5 коментарів:

  1. А не слишком ли они сияющие для контурирования?

    ВідповістиВидалити
  2. О, у рум'ян дуже красивий золотий блиск)

    ВідповістиВидалити
  3. Тот случай когда в голове начинает звенеть колокольчик "Мне ннада ннада ннада срооооочно!!"

    ВідповістиВидалити
  4. У Sleek давно пригледіла палітру тіней, а з контурингом я не дуже дружу) Та румяна дуже сподобались)

    ВідповістиВидалити