13 квітня 2016

, ,

Маска для жирної шкіри від Lux`One


Дівчатка, привіт!) Хочу розказати вам про мега бюджетну маску для жирної шкіри. В асортименті цієї марки є також варіанти для різних типів. Купила я її по відгуках моїх знайомих і жодного разу не пожалкувала) Якщо у вас жирна шкіра, я також раджу вам придивитися до цієї маски)
На вигляд - це порошок сірувато-білого кольору, який дуже класно пахне. Це справді важко пояснити словами.. Мені нагадує запах мокрого бетону)) А я дуже люблю такі аромати, тому ця маска мені в такий шалений кайф!))
Отож, розкажу докладніше..


Маски в пакетику 40 г, я би сказала, що це багато. Виробник радить розводити одразу весь пакет) Я ж користуюся економніше. Я беру собі трохи в долоню і розводжу капелькою води. Наношу на попередньо очищену шкіру. Чекаю поки підсохне і змиваю теплою водою, потім прохолодною. До речі, мені цієї кількості цілком достатньо. Це і все) Результат дуже класний - шкіра стає чистою, свіжою і навіть дещо матовою. 

Інформація від виробника:

Призначення: підсилює обмінні процеси, звужує відкриті пори, легко видаляє відмерлі клітини і забруднення, завдяки цьому шкіра добре очищується.
Спосіб застосування: вміст пакету розвести трьома столовими ложками теплої води і добре перемішати до однорідної маси. Нанести маску на попередньо очищену шкіру на 10-20 хвилин. Акуратно зніміть маску і змийте залишки теплою водою. Рекомендується використовувати маску 2-3 рази на тиждень протягом місяця.
Склад: калоїн, волокна рослинні харчові, екстракт подорожника, тальк, двооксид титану, ефірну олію шавлії, кислота молочна харчова.

Якщо ви знайомі з цією маркою, розкажіть що сподобалось) 

3 коментарі:

  1. З масками не знайома, але цікаво) дякую за відгук.щоправда, запах бетону, мало собі уявляю)

    ВідповістиВидалити
  2. З маркою не знайома, але при нагоді спробую)

    ВідповістиВидалити
  3. О, для моей кожи такая масочка точно подойдет ))

    ВідповістиВидалити